הסטארט-אפ הישראלי-אמריקאי Leadspace מגייס 18 מ' ד'

החברה פיתחה טכנולוגיות סמנטיות מתקדמות לזיהוי הזדמנויות מכירה ממקורות אינטרנטיים ■ הרעיון הוא לאתר ברחבי הרשת לקוחות פוטנציאליים איכותיים על בסיס פרמטרים מוגדרים מראש או תבניות של לקוחות אידיאליים

הייטק מחשב דולר / צילום: שאטרסטוק
הייטק מחשב דולר / צילום: שאטרסטוק

חברת הסטארט-אפ Leadspace גייסה 18 מיליון דולר בהובלת קרן באטרי ונצ'רס לצד המשקיעים הקיימים. עד היום גייסה החברה 35 מיליון דולר, כשקרן באטרי השקיעה גם בסבבים הקודמים, לצד הקרנות JVP, ורטקס, ProSeed וקרן השקעות הסיד של הטכניון, שבחממה של מוסד אקדמי זה החלה את דרכה.

הסבב הנוכחי ישמש את החברה כדי להמשיך בקצב הצמיחה בכמות הלקוחות ולמצב את עצמה כמובילת שוק בתחום הניבוי באמצעות אנליטיקס לשוק העסקי.

החברה פיתחה טכנולוגיות סמנטיות מתקדמות לזיהוי הזדמנויות מכירה ממקורות אינטרנטיים. הרעיון הוא לאתר ברחבי הרשת לקוחות פוטנציאליים איכותיים עבור חברות מסחריות על בסיס פרמטרים מוגדרים מראש או תבניות של לקוחות אידיאליים.

מאחורי החברה, שהוקמה ב-2012, עומדים שלושה מייסדים ישראלים - אמנון מישור, ירון קרסיק ויוחי סלונים - כשהמשרדים הראשיים של החברה נמצאים בסן פרנסיסקו, בעוד מרכז הפיתוח נמצא בישראל. בין לקוחות החברה ניתן למנות את מיקרוסופט, אורקל, אדובי, אימפרבה, אקמאי ואחרים.

"יש הרבה שחקנים בתחום הניבוי באמצעות אנליטיקס לאחרונה. אבל זה נדיר לראות חברה כמו Leadspace שהולכת מעבר לפיצ'רים ולפונקציונליות הבסיסיים כדי לפתור אתגרים עסקיים שבהם נתקלים היום משווקים", אומר איציק פרנפס, שותף כללי בבאטרי ונצ'רס.

"החברה הוכיחה שהיא יכולה להכפיל אחוזי המרה, להוסיף מיליונים בשורת ההכנסות ולמלא את הצנרת בלידים האיכותיים ביותר עבור לקוחותיה", אמר דאג ביוושר, מנכ"ל Leadspace ולשעבר סמנכ"ל השיווק של Salesforce וסקייפ.