הטיפ היומי: מניית אינטרנט צעירה עם יכולת צמיחה גבוהים

במחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצים "תשואת יתר" על מניית Zalando במחיר יעד הגבוה ב-9% ממחיר השוק

שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

חברת האינטרנט Zalando נסחרת בבורסה הגרמנית (סימול: ZAL:GR) לפי שווי של 7.7 מיליארד אירו. זלנדו מפעילה אתר אינטרנט למכירת ביגוד ואביזרים, ובין היתר משווקת בגדי נשים, גברים וילדים, בגדי ספורט, נעליים ותיקים.

דוחות החברה לסיכום הרבעון השני יתפרסמו באמצע אוגוסט, אך נתונים מוקדמים על תוצאות הרבעון, שפורסמו לפני כמה ימים, כללו שתי הפתעות. בצד החיובי, המכירות הגיעו ל-727-738 מיליון אירו - צמיחה של 33%-35%, לעומת התחזית שלנו לצמיחה של 25%.

בצד השלילי, ה-EBITA (רווח בנטרול מס וריבית) המתואם הסתכם ב-22-37 מיליון אירו, לעומת התחזית שלנו ל-53.5 מיליון אירו, וקונצנזוס האנליסטים שעמד על 43 מיליון אירו. בדיווח נכתב כי חלה "עלייה זמנית בעלויות". אנחנו מאמינים שזה נוגע לעלויות גבוהות יותר על חובות אבודים. אנחנו משערים שהחברה הקלה מעט את תנאי האשראי שלה בתחילת השנה, דבר שהשפיע באופן מצוין על המכירות, אך הוביל להוצאות גבוהות יותר מהצפוי על חובות.

זלנדו היא חברה צעירה בעלת שיעורי צמיחה גבוהים. היא יכולה לקחת סיכונים, כל עוד אפשר לתקן את הטעויות. לא ברור עד כמה תיקון תנאי האשראי ישפיע על שיעורי הצמיחה במחצית השנייה של שנת 2015. עם זאת, הצמיחה במחצית הראשונה הייתה הרבה מעבר לתחזיות שלנו ואנחנו מאמינים שרוב הצמיחה נבעה לא משינוי תנאי האשראי אלא דווקא מיוזמות בתחום השיווקי.

לקראת פרסום הדוחות, אנחנו מעלים את תחזית ההכנסות שלנו למחצית השנייה ומצפים לצמיחה של 26% בהשוואה למחצית הראשונה, לעומת תחזית קודמת ל-22%. נוסף על כך, אנחנו מוסיפים לתחזיות את הערכותינו בנוגע להשפעת שינויי האשראי. זה מוביל להפחתה של 14% בתחזית השנתית שלנו, אך משאיר כמעט ללא שינוי את התחזיות שלנו לתוצאותיה הפיננסיות של זלנדו בשנים הבאות. כשאנו לוקחים את זה בחשבון, אך גם את המומנטום החזק במכירות, אנחנו משאירים את מחיר היעד שלנו למניית זלנדו בלי שינוי על 34 אירו. המחיר גבוה ב-8.6% ממחיר השוק. המלצתנו נשארת גם היא ללא שינוי, "תשואת יתר".

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם