וייבר רוכשת את נקסטפיר הישראלית ב-9 מיליון דולר

NEXTPEER מספקת תשתית חברתית לתחום המשחקים בסלולר ■ מיכאל שמילוב, סמנכ"ל התפעול של וייבר: "אנחנו נרגשים לקבל את חברת Nextpeer וצוותה למשפחת Viber"

אפליקציית המסרים המיידים Viber, הודיעה היום (ג') כי היא רוכשת את חברת הסטרטאפ הישראלית NEXTPEER המספקת תשתית חברתית לתחום המשחקים בסלולר. היקף העסקה עומד על 9 מיליון דולר.

המהלך הוא חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח של וייבר שמטרתה להשקיע בכישרונות הטובים ביותר בעולם ההיי-טק, ולשמר אותם בזמן שהחברה ומספר המשתמשים שלה ממשיכים לגדול.

Nextpeer ידועה כחלוצה בזכות הפלטפורמה החברתית שפיתחה עבור מפתחי משחקים לסלולר, באמצעותה הם יכולים להפוך כל אפליקציית משחק, למשחק מרובה משתתפים דרך חיבור לרשתות חברתיות. אחרי שהשיקה לאחרונה את פלטפורמת המשחקים Viber Games, וייבר תשתמש במומחיות של Nextpeer  כדי להגדיל את מעורבות המשתתפים בViber Games ולעזור להם לגלות תוכן חדש בפלטפורמה.

"אנחנו נרגשים לקבל את חברת Nextpeer וצוותה למשפחת Viber, אמר מיכאל שמילוב סמנכ"ל התפעול של Viber. חיפשנו ומצאנו צוות שיחלוק את התשוקה, המוטיבציה והחשיבה החדשנית שלנו, ויחלוק איתנו את המומחיות שלו ביצירת פלטפורמה פתוחה עבור מפתחי משחקים."

"החזון של Nextpeer הוא ליצור חוויה חברתית לשחקנים במובייל,"  אמר שי מגזימוף, מייסד-שותף ומנכ"ל Nextpeer. "אנחנו מצטרפים לצוות של Viber כדי לקשר בין משתמשים דרך משחקים ולבנות פלטפורמה חברתית למפתחים. כולנו ב - Nextpeer מאוד מתרגשים להצטרף לצוות של Viber ולהמשיך לעשות מה שאנחנו טובים בו ואוהבים".

Nextpeer  נוסדה בשנת 2011 בתל אביב, ומונה צוות של 12 עובדים שיהפכו לעובדי Viber. ה- SDK והשירותים הנוספים של Nextpeer יישארו זמינים, ואף ישתפרו כדי ליצור הזדמנויות ופונקציות חדשות באמצעות האקו-סיסטם.