הערכות: הוט תציג דוחות פושרים בעיקר בתחום הסלולר והשוק הקווי

הוט הודיעה גם שהיא לא מתכוונת לקיים שיחות ביאור על הדוחות כפי שהייתה רגילה לעשות מדי רבעון ■ הירידה בפעילות היא אחת הסיבות המרכזיות לעזיבתו של המנכ"ל אילן צחי ■ הערכות: מקס בלומברג יהפוך להיות האיש הדומיננטי בחברה

אילן צחי / צילום: תמר מצפי
אילן צחי / צילום: תמר מצפי

חברת הוט תציג מחר (ד') בבוקר את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של השנה ועל פי הערכות החברה צפויה להציג ירידה בתוצאות. זו אחת הסיבות המרכזיות שבגינה נאלץ אילן צחי מנכ"ל החברה לפרוש מהחברה. חברת הוט הודיעה גם שהיא לא מתכוונת לקיים שיחות ביאור על הדוחות כפי שהייתה רגילה לעשות מדי רבעון.

הוט מדווחת על תוצאותיה הכספיות משום שאגרות חוב שגייסה נסחרות בבורסה בתל אביב. התוצאות הלא טובות של החברה מחר יבואו לידי ביטוי בסלולר ובשוק הקווי.

היום היה יום סוער במיוחד מבחינת החברה בעקבות העזיבה של צחי ומינויה של טל גרנות-גולדשטיין לתפקיד במקומו. בתוך כך, מקורות בחברה מנדבים פרטים נוספים על נסיבות העזיבה, וכעת נראה שמעבר לתוצאות הלא טובות של הוט, מתברר שצחי גם נפל קורבן לפוליטיקה פנים ארגונית בקבוצת אלטיס, בעקבות חלוקת האחריות במדינות השונות בין שותפיו של פטריק דרהי, בעל השליטה בחברה.

מתברר שגם פטריס ג'אמי שהוא היו"ר של הוט, בעצם ממלא תפקיד רשמי בלבד, והכוח והשליטה על הוט ישראל נמצאת אצל שותף בכיר של דרהי, ארמנדו פריירה, שבמקרה או שלא במקרה אחד האנשים שנמנים על מחנהו הוא מקס בלומברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות בקבוצת אלטיס, שהיה זה שהביא את גרנות-גולדשטיין להוט לתפקיד ראש חטיבת הלקוחות, והיה מאלה שדחפו למינויה לתפקיד מנכ"לית החברה לאחר שהיה ברור שצחי יאולץ לפרוש מתפקידו בעקבות התוצאות הכספיות הלא טובות.

כפי שנחשף היום ב"גלובס" בלומברג חיזק מאד את מעמדו באלטיס ובהוט ישראל ועל פי כל הערכות הוא ייהפך להיות הדמות הדומיננטית בחברה.