ג'ובוקיט זינקה 60% לאחר שדיווחה על הסכם עם יאהו

ההסכם שנחתם עם יאהו יחול הן על אתר Ebaumsworld.com והן על האפליקציה שהשיקה החברה למערכת ההפעלה IOS הפועלת במכשירים של אפל ■ בג'ובוקיט מציינים כי מדובר בהסכם אסטרטגי שתהיה לו השפעה חיובית על הכנסותיה

דן חלוץ / צלם: יונתן בלום
דן חלוץ / צלם: יונתן בלום

מניית חברת האינטרנט הישראלית ג'ובוקיט החזקות , המפתחת טכנולוגיות חיפוש והתאמה בין עובדים למעסיקים בתחומי משאבי אנוש ובידור, זינקה היום במחזור ענק בבורסה. יו"ר ג'ובוקיט הוא הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ.

החברה דיווחה היום כי Viumbe LLC , חברה בת ‏בבעלות ‏מלאה ‏של ‏החברה ‏המאוגדת‏ בארה"ב, חתמה‏ על ‏הסכם ‏למסחור פירסום עם חברת יאהו.

ההסכם כולל תעבורת ‏גולשים ‏לאתר ‏החברה ‏ממחשבים ‏שולחנים, פרסום משולב חוויה למובייל, ו-Mobile Web.

ההסכם שנחתם עם יאהו יחול הן על אתר Ebaumsworld.com והן על האפליקציה שהשיקה החברה למערכת ההפעלה IOS הפועלת במכשירים של אפל.

בג'ובוקיט מציינים כי מדובר בהסכם אסטרטגי שתהיה לו השפעה חיובית על הכנסותיה.

מקור ההכנסות העיקרי של החברה הוא אתר Ebaumsworld - הנחשב לאחד משלושת אתרי תוכן הבידור מבוסס הגולשים הגדולים בעולם, עם כ-350 מיליון כניסות וכ-4.6 מיליארד דפים נצפים מדי שנה. אתר Ebaumsworld מבוסס על תוכן גולשים ומאגד סיפורים בנושאים שונים. קהל הגולשים באתר מתאפיין בגיל צעיר יחסית (18-34) ומגיע בעיקר מארה"ב, קנדה ובריטניה. לאתר מיקומים בולטים במנועי החיפוש ונוכחות משמעותית ברשתות החברתיות.