נופש בראש שקט: האפליקציות שיסדרו לכם את החופשה

צ'ק-אין דיגיטלי: עומס המיילים המתקבץ לפני חופשה כולל כרטיסי טיסה, אישורי הזמנה לבית-מלון ולהשכרת רכב ועוד ■ קבלו שתי אפליקציות שיעשו סדר בכל הבלגן הזה

עומס המיילים המתקבץ לפני חופשה כולל כרטיסי טיסה, אישורי הזמנה לבית-מלון ולהשכרת רכב. יש דרך נוחה יותר לעשות סדר בבלגן הדיגיטלי הזה - בדקנו שתי אפליקציות רלוונטיות.

אפליקציה בשם WORLD MATE (להורדה - לחצו כאן) מאפשרת לקבל במקום אחד תצוגה לכל ההזמנות לחופשה, כולל כל האישורים אותם צריך להציג בבית-המלון. האפליקציה גם מעדכנת על התחלת צ’ק-אין וירטואלי ועוזרת למלא חלק מהפרטים. אם הטיסה מתעכבת, עדכון בזמן אמת יקפוץ בסמארטפון.

אפליקציה מתחרה היא TRIP IT (להורדה - לחצו כאן), המציעה נתונים דומים לאלה של וורלד מייט, רק שהיא גם כוללת מעקב אחר מקומות שהתפנו בטיסה וארגון מסודר של המיילים והנקודות ממועדוני הנוסע המתמיד.

אהבנו יותר את וורלד מייט, המציעה ממשק נעים יותר לעין, אבל מספר רב של פעמים נתקלנו בחוסר עדכון על שערי הטיסה בשדה. כמו כן, היה חסר לנו מידע על מצב הנקודות במועדוני הנוסע המתמיד. טריפ איט לעומת וורלד מייט עשירה יותר במידע, אבל הממשק שלה פחות ידידותי.

האפליקציות ניתנות בחינם ברמה הבסיסית שלהן. וורלד מייט 10 דולר לשנה, טריפ איט 50 דולר לשנה. וורלד מייט גובה תשלום עבור התראות בזמן אמת וסינכרון לוח הטיסות עם היומן, טריפ איט גובה תשלום על התראות בזמן אמת, מציאת טיסה אלטרנטיבית ובדיקת מושבים פנויים.