מאיץ הסטארט-אפים MindCET משיק מחזור רביעי

מרכז החדשנות של מטח (מרכז לטכנולוגיה חינוכית), אשר מתמקד בתחום ה-EdTech- טכנולוגיות בתחום החינוך - הכריזה על פתיחת ההרשמה

סטארט אפ  הון סיכון הייטק כבלים בינארי /  צלם:   thinkstock
סטארט אפ הון סיכון הייטק כבלים בינארי / צלם: thinkstock

תופעת המאיצים (אקסלרטורים) צוברת תאוצה. MindCET, מרכז החדשנות של מטח (מרכז לטכנולוגיה חינוכית), הכריזה על פתיחת ההרשמה למחזור הרביעי של המאיץ, אשר מתמקד בתחום ה-EdTech- טכנולוגיות בתחום החינוך. במחזור השלישי של התוכנית השתתפו שבע חברות, בהן Centure שמפתחת אפליקציה ורשת חברתית לזיהוי והגדרת צמחים ובעלי חיים; Multipro שמסייעת להפחית את מספר הטעויות במבחנים אמריקאיים וחברות נוספות.

המחזור הבא של המאיץ צפוי להימשך חמישה חודשים. החברות אשר יעברו את המיונים וישתתפו במאיץ יעניקו ל-MindCET כ-4% מהון המניות שלהן. חלק מהחברות יזכו להשקעה של 30 אלף דולר, תמורת 4% נוספים.

אבי ורשבסקי, מנהל החממה הטכנולוגית MindCET, אמר כי "תחום הטכנולוגיה בחינוך ולמידה הפך בשנים האחרונות לאחד מהתחומים הלוהטים בעולם, עם גיוס של כ-2 מיליארד דולר לחברות EdTech בשנת 2014 והמשך התעניינות של חברות מסורתיות באימוץ טכנולוגיות שכאלו לפניה למערכות חינוך, ארגונים וגם ללמידה אישית של משתמשים פרטיים. בישראל קיים כר נרחב של חדשנות גם בתחום זה, ואנו מנסים לחבר בין הצורך מהשטח לבין היכולות הטכנולוגיות, על מנת להצעיד את עולם החינוך והלמידה קדימה".

פרטים נוספים על המאיץ ניתן למצוא ב-http://www.mindcet.org/garage.