פלאפון: חבילת גלישה בתשלום מראש ב-39-70 שקל לחודש

תוכניות הפרי-פייד החדשות כוללות 3 ג'יגה גלישה או 8 ג'יגה גלישה

חברת פלאפון ממשיכה לתמוך בתוכניות הפרי-פייד שהשיקה ברבעון הקודם. החברה הודיעה היום (ב') על השקת תוכניות פרי-פייד חדשות לגלישה בלבד החל מ-39 שקל לחודש. התוכניות החדשות כוללות 3 ג'יגה גלישה ב-39 שקל או 8 ג'יגה גלישה ב-70 שקל לחודש.

לדברי אסף עופר, המשנה למנכ"ל פלאפון, "מאז השקת כרטיסי הפרי-פייד החדשים בסוף אפריל, חל גידול של מאות אחוזים בקטגוריה. מכרנו מאז עשרות אלפי כרטיסי פרי-פייד, כאשר הקצב גדל מדי יום, וחל גידול של כעשרת אלפים מנויים חדשים וניודים בהשוואה לרבעון קודם. בעקבות המהלך הצטרפו למערך המכירות של פלאפון מאות חנויות לשיווק כרטיסי הפרי-פייד שלנו, כשהדגש בפנייה הוא למגזר הערבי, לתיירות נכנסת וכן לעובדים זרים".

מנתוני פלאפון עולה כי ברבעון האחרון חלה עלייה של כ-150% בנפח הגלישה בקרב לקוחות הפרי-פייד. בשיטה זו הלקוח רוכש כרטיס משולם מראש עם כמות דקות, סמסים וגלישה ידועה מראש ולמשך תקופה ידועה מראש (לרוב חודש), ללא קבלת חשבונית חודשית בסוף החודש.

כ-30% מסך הגלישה של מנויי הפרי-פייד בפלאפון הוא צפיה בתכני וידיאו ביו-טיוב וכן שימוש בוואטסאפ, כאשר בסקייפ ניתן לראות שימוש כפול משל שאר האוכלוסייה.