כיצד הצליחה ישראל לבסס את עצמה כמעצמת סייבר?

על השאלה הזו ועל נושאים כגון פיתוח טכנולוגיות סייבר, השקעות ומיזוגים בתחום, ידונו במושב מיוחד בכנס ה-JOURNEY של פירמת EY ו"גלובס" ■ הכנס יתקיים ב-15 באוקטובר במלון הילטון ת"א

כנס הג'רני השנתי 2015
כנס הג'רני השנתי 2015

פיתוח טכנולוגיות סייבר חדשניות, השקעות בסכומי עתק, אקזיטים, מיזוגים ורכישות ושיתופי פעולה בינלאומיים, הפכו את ישראל למעצמת סייבר. בועה או לא? חברות מטרה או פתרונות מקיפים? התגוננות מפני מתקפת סייבר - האם הסיכון הגובר מצדיק את העלויות? מדוע חברות רבות עדיין לא עושות מספיק בכדי להתגונן? איך בעולם בו יש כל כך הרבה שחקנים אפשר לבדל את עצמך? ואיך מגיעים ללקוחות?

נושאים אלו יעלו לדיון במסגרת מושב מיוחד בנושא בכנס הג'רני של פירמת EY וגלובס. את המושב ינחה נדב צפריר, מנכ"ל ומייסד Team8, לשעבר מפקד 8200 וישתתפו בו בין היתר יובל בהרב, שותף, State of Mind Ventures; ליאור דיב, מנכ"ל, Cybereason ; קובי סמבורסקי, שותף מנהל, קרן גלילות קפיטל; יובל שחר, שותף מנהל, Marker LLC.

כל ארגון ועסק רואה במעבר לסביבה הדיגיטלית כורח המציאות כמו גם הזדמנות אדירה. בעולם דינמי, "סופר מקושר", המשתנה תדירות, נגישות המידע והפצתו יצרו הזדמנויות חדשות לצד נקודות תורפה שנחשפו. בתוך המציאות המורכבת שנוצרה, הצליחה מדינת ישראל לבסס את עצמה כמעבדה עולמית בתחום, המוציאה מאות חברות טכנולוגיה, המבססות את עצמן כמובילות ופורצות בתחום.

כנס הג'רני יתקיים ב-15 באוקטובר במלון הילטון, תל אביב.

לפרטים והרשמה: http://journey.evolero.com/2015

פאנל אביב פרנקל / צילום: סטודיו ארט- שאולי לנדנר
 פאנל אביב פרנקל / צילום: סטודיו ארט- שאולי לנדנר