סגירה מעורבת בבורסה; דסק"ש טסה 19.3%, אל על 6.6%

עלייה בהכנסות וברווחים של בנק מזרחי טפחות ■ דסק"ש בלטה במסחר ברקע מיזוג חברת אדמה לחברה הסינית סנונדה ■ סלקום ופרטנר עלו בחדות

בורסה / צילום: תמר מצפי
בורסה / צילום: תמר מצפי

המסחר בבורסה בתל-אביב ננעל היום (ב') במגמה מעורבת כשמדד המעו"ף נסגר בירידה קלה ומנגד ת"א 75 ממשיך בהתקדמות. באירופה מתנהל המסחר במגמה מעורבת עם נטייה לירידות ובוול סטריט ירידות קלות. מחזור המסחר הסתכם בכ-1.3 מיליארד שקל.

כלכלת ישראל מאטה: הלמ"ס דיווחה אתמול כי התמ"ג הישראלי רשם עלייה של 0.3% בלבד ברבעון השני, זאת לעומת צמיחה בשיעור של 2% ברבעון הראשון ו-6.2% ברבעון הרביעי של 2014. בסיכום המחצית הראשונה נרשמה צמיחה של 2.6%.

מחקר חדש של בנק ישראל שפורסם אתמול קובע כי העלאת מסים על רווחי הון לא הגדילה את ההכנסות ממסים של הממשלה, מכיוון שנעשה פחות כדאי עבור הציבור להחזיק בנכסים פיננסיים. [לסיפור המלא]

מניות במוקד

דסק"ש בלטה במסחר ברקע למהלך המפתיע שהוכרז אתמול, לפיו חברת אדמה בבעלותה של דסק"ש, תמוזג לתוך חברת ההדברה הסינית סנונדה. (לסיפור המלא)

מניות הגז - אבנר , דלק קידוחים ורציו - הוסיפו לרכז עניין לאחר שאתמול אישרה הממשלה את מתווה הגז. עוד לא ברור האם שר הכלכלה דרעי יבחר להפעיל את סעיף 52 בחוק ההגבלים העסקיים ולכפות את ההסכם או שהממשלה תצטרך לקבל את אישור הכנסת למתווה.

מזרחי טפחות דיווח הבוקר על עלייה של 12.6% בהכנסות המימון ל-1.037 מיליארד שקל ועלייה של 8% בהכנסות מעמלות ל-365 מיליון שקל. בשורה התחתונה דיווחה הבנק על רווח נקי של 330 מיליון שקל, עלייה של 7.5% לעומת הרבעון השני של 2014.

מניות סלקום ופרטנר בלטו בעליות חדות, בין השאר על רקע המלצות חיוביות שקיבלו מאנליסטים.

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]