דוברת פרטנר עמליה גלזר פורשת מתפקידה

זאת לאחר 8 שנים בחברה ■ תסיים את עבודתה לקראת סוף השנה, לאחר השלמת תהליך איתור, מינוי וחפיפה של דובר חדש

עמליה גלזר/ צילום:איל יצהר
עמליה גלזר/ צילום:איל יצהר

עמליה גלזר, דוברת פרטנר, פורשת מתפקידה. היא תסיים את עבודתה לקראת סוף השנה, לאחר השלמת תהליך איתור, מינוי וחפיפה של דובר חדש.

גלזר הצטרפה לפרטנר ב-2007, הקימה וניהלה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית עוד בתקופתו של דוד אבנר, ומאז הספיקה לעבוד עם שורה של מנכ"לים, בעלי מניות ויושבי-ראש.

במהלך שנות כהונתה ניהלה גלזר תקשורתית וליוותה אירועים מכוננים ומשמעותיים של החברה, ביניהם: שינויי בעלי השליטה בחברה, ניהול פרויקט ההתנדבות הגדול ביותר בישראל שנחתם בהופעתה של ריהאנה, הקמת אתר הפייסבוק של החברה, רפורמת ניידות המספרים, כניסה לתחומי האינטרנט והטלפוניה הקווית, פתיחת השוק לכניסת מפעילים חדשים, רכישת 012 סמייל ואיחוד פעילותה בפרטנר, השקת רשת הדור הרביעי, מהפכת השוק הסיטונאי, ניהול תקשורתי של המשבר עם אורנג' העולמית ועוד.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, ביקש להודות לגלזר על תרומתה לחברה: "עמליה הקימה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית בפרטנר אשר ליוותה את מגוון פעילויות החברה. לעמליה תרומה משמעותית לחברה ולשמירה על ערכי היסוד שלה - שירות איכותי, חדשנות ומובילות טכנולוגית.

"בשמי ובשם חברי ההנהלה והדירקטוריון, ברצוני להודות לעמליה על עשייתה המגוונת והרחבה, מקצועיותה, כישוריה ומסירותה לחברה ולעובדיה, אשר תרמו לחברה להתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים בפניהם עמדה במהלך כל תקופת כהונתה. אנו מאחלים לעמליה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

גלזר מסרה: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מחברה מובילה בעלת תרבות ארגונית ייחודית, שבה חדוות עשייה, יצירתיות, אכפתיות ועבודת צוות הן חלק מהווייתה היומיומית. חוויות, אתגרים ושותפות היו חלק בלתי נפרד מהעשייה המשמעותית והמרתקת בפרטנר במציאות משתנה תדיר. זכיתי ונהניתי לעבוד עם אנשים משכמם ומעלה מכל יחידות החברה, ועל כך אני מוקירה תודה. אני פונה לדרך חדשה ומאחלת לכל עובדי החברה ולחבריי להנהלה ולדירקטוריון המשך הצלחה".