האח הגדול גרסת המעבידים: מוצר ל"ריגול" אחר עובדים

חברת סטארט-אפ ישראלית פיתחה טכנולוגיה המנתחת את הקשרים החברתיים בין העובדים ומספקת למעסיקים מידע רב אודותיהם, באמצעות ניטור אוטומטי של המיילים שלהם

בדרך לאקזיט, סטפ הד/ צילום : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
בדרך לאקזיט, סטפ הד/ צילום : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

בעולם העבודה הדינמי כיום, מנהלים עדיין מקבלים החלטות לגבי העובדים בשיטות הישנות, הנסמכות על האינטואיציה שלהם בבחינת המוטיבציה וכישורי העובדים. ומה אם זה לא מספיק? חברת הסטארט-אפ Step Ahead פיתחה טכנולוגיה המנתחת את הקשרים החברתיים בין העובדים ומספקת למעסיקים מסקנות ניהוליות, וכל זאת, באמצעות ניטור המיילים שהם שולחים האחד לשני.

סטפ אהד מבוסס על מחקרים מתחום המחקר הוותיק של עולם העבודה - ניתוח רשתות ארגוניות, הבוחן את ההון האנושי בארגון והקשרים, המועילים והמזיקים, אותם הוא מייצר בתהליכי העבודה.

המערכת של סטפ אהד יוצרת ביג דאטה של המיילים בארגון, ומנתחת את רשת הקשרים החברתיים באמצעות ניטור תמסורת המיילים - מי שלח למי ובאיזה כמות, ומי הפחית את כמות המיילים. מידע נוסף המצטרף לביג דאטה הוא שאלון אינטראקטיבי קצר בנייד של כל עובד הבוחן את דרגות החברות בארגון. באמצעות ניתוח הביג דאטה, ניתן להגיע למגמות ארגוניות ולספק חומר מעובד שישמש לקבלת החלטות ניהוליות נכונות.