ה-Note 5 של סמסונג מושק בישראל בליווי שלל סלבס

סמסונג השיקה היום בארץ את הפאבלטים החדשים שלה: Note 5 ו-S6 Edge Plus במחירים לא זולים בכלל: 3,700 שקל ו-4,300 שקל בהתאמה ■ בין הסלבס שקיבלו מכשיר ותשלום: משה פרץ, עומר אדם, נועה תשבי, מיכל אנסקי, ועוד

מיכל אנסקי, מוטי רייף ונועה תשבי / צילום: אלון גרגו
מיכל אנסקי, מוטי רייף ונועה תשבי / צילום: אלון גרגו

חברת סמסונג השיקה היום (ג') את הפאבלטים (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) החדשים שלה: Note 5 ו-S6 Edge Plus. ההשקה מלווה בקמפיין עתיר סלבס ישראליים, הממשיכים את הקו של הקמפיין מהשנה שעברה של הנוט 4.

בין הסלבס המופיעים בקמפיין, ושקיבלו מכשיר במתנה (חלקם כמובן גם קיבלו תשלום כספי בעבור הקמפיין) אפשר למצוא את משה פרץ, עומר אדם, נועה תשבי, מיכל אנסקי, ליאור רז ודר זוזובסקי. גם אנשי העסקים מארק און, מנכ"ל גט טקסי ויפית לוי, סמנכ"לית השיווק ב"רמי לוי שיווק השיקמה". אנשי העסקים יתרמו את התמלוגים למטרות צדקה.

בסמסונג מנסים לפנות עם הקמפיין החדש לכלל האוכלוסיה ולא רק לחובבי הגאדג'טים, כאשר המטרה היא להציע את הסמארטפונים גם לבני נוער. המחירים של המכשירים לא זולים בכלל: 4,300 שקל לאדג' פלוס וה-NOTE 5 נמכר ב-3,900 שקל בסלקום, 3,800 שקל באורנג' ובסאני, כאשר בפלאפון המחיר הוא 3,700 שקל.

חלק מהחנויות מציעות את המכשיר בערכה הכוללת מטען אלחוטי במתנה. אולם כדאי לשים לב, שהמכשירים החדשים תומכים בטעינה אלחוטית מהירה - שעתיים לטעינה מהירה, כאשר המטען אותה החברה מספקת במתנה הוא בטעינה איטית. לקוחות יצטרכו לשלם כ-300 שקל עבור המטען החדש. מה שלא הופך את הפתרון הזה לאטרקטיבי.

הנוט 5 הוא שדרוג טבעי לפאבלט מוצלח מאוד, הכולל שיפורים חיונים במכשיר. גוף המכשיר עשוי מזכוכית, המסגרת ממתכת והוא מעוצב עם קימורים בצדדים. בגדול, הנוט 5 נראה כמו הגלקסי S6. המשקל של הנוט 5 עומד על 171 גרם ועובי של 6.9 מ"מ.

נתוני החומרה של הנוט 5 כוללים: מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית 2K. המעבד בעל 8 ליבות הוא מתוצרת סמסונג בטכנולוגיית 64 ביט במהירות 2.1 ג’יגה הרץ ו-1.5 ג’יגה הרץ. בנוסף, הוא כולל בפעם הראשונה בפאבלט סמסונג גם זיכרון עבודה של 4 ג'יגה - דבר המאפשר לאפליקציות רבות לעבוד במקביל.

כמו כן, המצלמה מגיעה עם חיישן 16 מגה פיקסל והקדמית עם 5 מגה פיקסל. הגלישה הסלולרית היא מדור 4 והסוללה מגיעה בקיבולת 3000 מיליאמפר. כאן סמסונג מאכזבת - את הסוללה לא ניתן לפרק, כמו כן, אין גם יכולת הרחבת זיכרון באמצעות כרטיס.

מלבד הנוט 5, סמסונג גם תמכור בארץ בעוד כשבוע את הגלקסי S6 Edge Plus- מדובר בדגם מקביל לנוט 5, רק ללא עט ועם מסך גולש בצדדים, המשלב אפליקציות יעודיות וקיצורי דרך באמצעות המסך המיוחד.