מניית היום: מזנקת כ-15% במחזור ער בעקבות דוחות טובים

בריינסוויי דיווחה הבוקר על זינוק של 126% בהכנסות ברבעון השני לרמה של כ-5.6 מיליון שקל

חברת המכשור הרפואי בריינסוויי דיווחה הבוקר (ג') על זינוק של 126% בהכנסות ברבעון השני לרמה של כ-5.6 מיליון שקל, על רקע הכנסות ממערכות ששיווקה החברה בעבר, אשר ממשיכות להניב לה הכנסות וכן מגידול במספר המערכות המותקנות כתוצאה מהשכרת ומכירת מערכות נוספות במהלך הרבעון השני.

הרווח הגולמי של החברה זינק ב-111% לרמה של כ-4.4 מיליון שקל ואילו ההפסד התפעולי עמד על כ-3.4 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי של כ-4.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה דיווחה בריינסוויי על הפסד של כ-2.9 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

בריינסוויי, פיתחה ומשווקת קסדה גנטית לגירוי המוח לטיפול במחלות נוירולוגיות ופסיכיאטריות. מנכ"ל החברה הוא ד"ר גיא איזיקיאל, שנכנס לתפקידו לפני כ-3 חודשים.

בריינסווי נמצאת כיום על פרשת דרכים קריטית, על רקע ניסיונותיה לחדור לשוק האמריקאי עם המוצר הראשון שלה, שמיועד לטיפול בדיכאון. הכנסותיה הגיעו ל-12 מיליון שקל ב-2014, הרבה יותר מאשר חברות מכשור רפואי רבות שנסחרות בבורסה בתל-אביב, אך פחות מן הצפוי לאחר שנתיים בשוק האמריקאי.

בשנת 2009 הוביל איזיקיאל את מכירתה של חברת המכשור הרפואי וונטור, בה שימש כמנכ"ל, למדטרוניק האמריקאית ללא בנק השקעות, תוך עריכת מכרז בין מספר מתחרים, ולבסוף השיג לה תג מחיר של 350 מיליון דולר, אף שהטכנולוגיה שלה כלל לא הייתה עדיין בשוק.

מבחינת ניסיון שיווקי, איזיקיאל מצוייד בכזה מחברת Medrad, היום חברה בת של באייר, ששיווקה מוצרי הדמיה בתחום ה-CT, והגיעה בתקופתו להכנסות של 250 מיליון דולר, רובן בארה"ב. איזיקיאל, רופא בעברו, שימש גם כחבר הנהלה במדטרוניק שם עסק בתחום של מוצרים ללב.