הסוד הכמוס של אשלי מדיסון: הגברים מפלרטטים עם גברים

הנתונים שחשפו ההאקרים מראים כי הרוב המוחלט של המשתמשים באתר הבגידות היו גברים, ומבין הנשים שנרשמו - 90% היו חשבונות מזויפים שנוהלו ע"י החברה

הפריצה הגדולה לשרתי אשלי מדיסון חושפת סוד כמוס שאתר הבגידות ניסה להסתיר: מסתבר שמספר הנשים הבוגדות באתר היה נמוך מאוד, והחברה שילמה לעובדים שלה שינהלו פרופילים של נשים וידברו עם גברים התרים אחר רומן סוער.

הבלוג "Gizmodo" ניתח את הנתונים ששחררו ההאקרים שפרצו לרשתי אשלי מדיסון וחשפו את פרטיהם של עשרות מיליוני המשתמשים הרשומים באתר. מסתבר שכמעט כל החשבונות של הנשים הרשומות באתר היו מזויפים ונוהלו על-ידי עובדי אשלי מדיסון. במילים אחרות: גברים שנרשמו לאתר וחשבו שהם מפלרטטים עם נשים, למעשה פלרטטו עם עובדי החברה, ולא מן הנמנע שרובם גברים.

מתוך 36 מיליון החשבונות שפורסמו, 31 מיליון היו שייכים לגברים ו-5 מיליון לנשים. אלא שמסתבר ש-90% מחשבונות הנשים היו מזויפים.

והנה עוד כמה נתונים מעניינים: מסתבר שרק 1,492 נשים אמיתיות בדקו את ההודעות בפרופילים שלהם (לעומת 20 מיליון גברים) ורק 2,409 נשים אמיתיות השתמשו בצ'אט שמציע האתר (לעומת 11 מיליון גברים). כמו כן, מסתבר שרק 9,700 נשים אמיתיות השיבו להודעה שקיבלו ממשתמש אחר באתר.

Avid Life Media, החברה המפעילה את האתר, לא מסרה תגובה לכלי התקשורת הזרים בעקבות הפרסומים.