LG הכריזה על טלוויזיית HDR, מקלדת מתקפלת וטאבלט

סדרת הטלוויזיות החדשה תהיה זמינה לרכישה החל מסוף אוגוסט בגרמניה, קוריאה, ארה"ב ואנגליה ותוך מספר חודשים תמשיך להתרחב לשווקים נבחרים בעולם

חברת LG הציגה בימים האחרונים שלל מוצרים חדשים. החברה הדרום קוריאנית מתכננת להשיק במהלך השנה 9 דגמי טלוויזיות OLED בטכנולוגיית HDR בגדלים הנעים מ-55 ל-65 אינץ'. ב-LG מציינים שהמסכים ב-OLED מבטיחים צבע שחור עמוק ובהירות גבוהה בזכות HDR. המסכים גם יתמכו ברזולוציה הגבוהה - 4K.

ב-LG מוסיפים שטלוויזיות ה-OLED מסוגלות להבין את רמת הבהירות הנדרשת ב-HDR ולהתאימם. כל סדרת ה-OLED 4K פועלת על מערכת ההפעלה webOS 2.0 של LG. מערכת ההפעלה מאפשרת התקנת אפליקציות כמו סלקום טי.וי. גרסת webOS 2.0 מזרזת את זמן האתחול של המסך ומאפשרת למשתמשים להתאים באופן אישי את תפריטי ההפעלה. הרמקולים של המסך פותחו בשיתוף פעולה עם חברה האודיו הרמן קרדון.

סדרת הטלוויזיות החדשה תהיה זמינה לרכישה החל מסוף אוגוסט בגרמניה, קוריאה, ארה"ב ואנגליה ותוך מספר חודשים תמשיך להתרחב לשווקים נבחרים בעולם.

גרסה חדשה ל-G Pad

ענף הטאבלטים אומנם סובל מירידה במכירות, אבל יצרניות המכשירים לא מוכנות לוותר עליו. LG הכריזה על ה-G Pad 2 - טאבלט עם מפרט יחסית צנוע. הטאבלט מגיע בגודל מסך 10.1 אינץ' ברזולוציה של 1920 על 1200 פיקסלים. המשקל של הטאבלט - 489 גרם והעובי רק 7.8 מ"מ. המכשיר גם כולל מעבד מרובע ליבות סנפדגון 800 של חברת קוואלקום במהירות 2.26 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון עבודה, נפח אחסון של 16 ג'יגה ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. מערכת ההפעלה אנדרואיד לוליפופ (5.1.1), המצלמה הקדמית ברזולוציה של רק 5 מגה פיקסל והקדמית - 2 מגה פיקסל.

ה-G Pad 2 כולל תוכנה לקריאת ספרים אלקטרוניים אשר מורידה את התאורה האחורית הכחולה ואמורה להפוך קריאה ארוכה לנעימה יותר לעיניים. הטאבלט גם כולל יכולת להצגת שתי אפליקציות במקביל. הטאבלט מגיע מותקן מראש עם מיקרוסופט אופיס (עדיין לא זמינה גרסה בעברית) ו-100 ג'יגה אחסון למשך שנתיים בשירות OneDrive של מיקרוסופט.

מועד השקה לא פורסם.

מקלדת מתקפלת

ב-LG גם הציגו מוצר משלים לטאבלטים - Rolly Keyboard. מדובר במקלדת בעיצוב יחודי - המשתמש יכול לקפל את המקלדת ולהפוך אותה למעיין לדבר המזכיר עט גדול ועבה. מדובר בפתרון נוח לנשיאה של מקלדת המתחברת בתקשורת אלחוטית מסוג בלוטות' לטאבלט. ה-Rolly כוללת תושבת לטאבלט והיא גם מתקשרת עם הסמארטפון, כך שניתן להגיב להודעות ישירות ממנה. המקלדת כוללת אפשרות מעבר מהיר בחיבור הבלוטות' בין שני מוצרים. המקלדת פועלת על סוללת AAA בודדת למשך שלושה חודשים.

 

המקלדת תושק בארה"ב בחודש ספטמבר ולאחר מכן באירופה.