אנדימד ממשיכה לצמוח: המכירות זינקו ב-60%

חברת הביומד המפתחת מוצר להצערת עור הפנים רשמה ברבעון השני מכירות של 3.5 מיליון דולר, ההפסד התפעולי ירד בכ-8% ■ המנכ"ל: "המוצר הביתי הוא בעל פוטנציאל הצמיחה העיקרי לשנים הקרובות"

חברת אנדימד העוסקת בפיתוח וייצור מכשור מבוסס אנרגיה להצערת העור והצרת היקפים פרסמה היום (ב') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה. תוצאות הרבעון מצביעות על המשך צמיחה חזקה במכירות תוך צמצום ההפסד התפעולי.

אנדימד סגרה את הרבעון השני של השנה עם זינוק של 60% במכירות לרמה של 3.5 מיליון דולר. בחברה מסבירים זאת בהתחזקות מגמת הצמיחה שנצפתה ברבעון הראשון של השנה. עיקר הצמיחה מקורה במוצר שפיתחה החברה לשוק הביתי ונקרא NEWA ומיועד להצערת עור הפנים. מוצר זה קיבל את אישור ה-FDA ובימים אלו מבצעת החברה ניסיונות חדירה לשוק האמריקאי.

מאמצים אלו דורשים מאנדימד להגדיל את היקף ההוצאות על מכירה ושיווק ומונעים ממנה לעבור לרווחיות. ברבעון השני של השנה רשמה החברה הפסד תפעולי של 263 אלף דולר, ירידה של כ-8% לעומת ההפסד התפעולי ברבעון המקביל. בסה"כ רשמה אנדימד הפסד של 445 אלף דולר ברבעון השני.

אלעד מגל, מנכ"ל החברה מסר כי "אנו מרוצים מאוד מהמשך הצמיחה המהירה בתוצאות החברה הנובעת מאימוץ גבוה יותר של מוצרי החברה בשווקי היעד המרכזיים וממהלכי מכירה ושיווק בהם אנו נוקטים ליצירת מודעות גוברת למוצרינו וליתרון הטכנולוגי והתחרותי שבהם".

לדבריו, "לחברה יש כיום פריסה גיאוגרפית רחבה ואישורי מכירה במדינות יעד חשובות ותמהיל המכירות שלנו הפך מגוון בהרבה ומאפשר לנו ליהנות טוב מבעבר מניצול הזדמנויות עסקיות ויתרונות תחרותיים בטריטוריות השונות. החברה ממשיכה לראות במוצר הביתי פוטנציאל צמיחה עיקרי לשנים הקרובות".

אנדימד נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 109 מיליון שקל. בשלוש השנים האחרונות רשמה מניית החברה תשואה חיובית של כ-140%.