24 סטארט-אפים ישראלים יציגו בפני בכירי ויזה, אייר פראנס ו-Airbnb

במרכז החדשנות הבינלאומי בישראל שנקרא Visa Europe Collab יוכלו סטארט-אפים בתחומי פינטק, קמעונאות, סייבר ותיירות להציג את מרכולתם ופיתוחיהם בפני בכירים מאירופה בחברות טכנולוגיה, תיירות ותקשורת

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

אחת הבעיות הגדולות של סטארט-אפים ישראלים היא הקפיצה הראשונה קדימה. מדובר בצעד קשה במיוחד והדרך הקלה לעבור אותו היא באמצעות קשרים. כדי להגיע אליהם, צריך היכרות מקדימה ומישהו שיפתח עבורם את הדלת.

בויזה אירופה השכילו להבין זאת ובמסגרת מרכז החדשנות הבינלאומי שפתחו כאן לאחרונה תחת השם Visa Europe Collab הם יערכו בשבוע הבא אירוע מיוחד, שבמסגרתו יוכלו 24 סטארט-אפים ישראלים בתחומי פינטק, קמעונאות, סייבר ותיירות להציג את מרכולתם ופיתוחיהם בפני בכירים מאירופה בחברות טכנולוגיה, תיירות ותקשורת.

בין 24 הסטארט-אפים שנבחרו מתוך כ-200 מועמדויות מתאימות להציג באירוע שייערך ב-9 בספטמבר במרכז פרס לשלום ביפו, אפשר למנות את Biocatch, Bidflyer, Friend of Fraud ו-Coin sciences. באירוע יהיו נוכחים בכירים מחברות כמו אייר פראנס/KLM, Airbnb, Orange Startup Ecosystem, מקינזי ועוד.

האירוע הוא חלק מהפעילות של תוכנית החדשנות שהשיקה ויזה אירופה בתל-אביב בסוף מאי האחרון. במסגרת התוכנית, ויזה אירופה בישראל תאפשר לסטארט-אפים מקומיים שפועלים בתחום הפינטק לקבל ליווי צמוד מאנשי החברה ואף בהמשך הדרך לשלב את הטכנולוגיות והפתרונות שפיתחו בתוך ויזה עצמה או באחד משותפיה הרבים ברחבי אירופה.

בין החברות שכבר הצטרפו לתוכנית החדשה של ויזה אירופה אפשר למנות את Zooz ו-MyCheck לצד PayItSimple ו-Pronto.il. הרעיון הוא שעד סוף השנה שלוש חברות יסיימו את הליך 100 הימים ויעברו למסחור ועד סוף השנה הבאה 20 חברות יעברו תהליך זה ויסיימו אותו בהצלחה.

עודד סלומי, מנכ"ל Visa Europe Collab בישראל, הסביר כי "האירוע יציג את החדשנות הישראלית הטובה ביותר בתחום הפינטק ותחומים קרובים לתעשיית התשלומים, בפני אורחים שיגיעו מאירופה ויגשר על הפערים הקיימים בין יוצרי החדשנות לבין משתמשי הקצה וכך יאפשר ליוצרים אלה גישה ישירה לתעשייה".