המיליונרים הסודיים של פייסבוק: דנים בסתר איזו יאכטה לקנות

ה-"Vanity Fair" חושף כי בפייסבוק קיימת קבוצה של 250 עובדים, שהתעשרו בעקבות הפיכתה של החברה לציבורית ■ הקבוצה מכונה T.N.R 250 ומעוניינת ליהנות מהעושר שלה אך גם לשמור על מוחצנות

יאכטה נופש תירות ספינה / צלם: פוטוס טו גו

בכיר בפייסבוק צוטט בעבר בעילום שם ב"ניו-יורק טיימס" ואמר כי אם מישהו בסיליקון ואלי רוכש רכב נוצץ ומעלה תמונה שלו לרשתות החברתיות, הוא חוטף מיד ביקורת קשה גם מעמיתיו המבוססים.

לכן, אין זה פלא שבפייסבוק קיימת קבוצה סודית של עובדים שהפכו למיליונרים לאחר הפיכת החברה לציבורית ועורכים דיונים סוערים על מוצרי היוקרה שהם רכשו. כך נחשף ב-"Vanity Fair".

הקבוצה מכונה T.N.R 250, קיצור של The Nouveau Riche 250, והיא מורכבת מ-250 העובדים הראשונים של פייסבוק שהתעשרו בעקבות ההנפקה המוצלחת של החברה בוול סטריט.

על-פי "Vanity Fair", קבוצת המתעשרים של פייסבוק דנה בשאלות "מהותיות" הנוגעות לכל אדם עם כיסים עמוקים מאוד - כגון איזו יאכטה, יצירה של בנקסי או אי טרופי כדאי לרכוש.

אם מעולם לא שמעתם מעולם על על ה-T.N.R. 250, זה ודאי משום שהיא שומרת על הפעילות שלה הרחק מעיני הציבור ובמיוחד מעיניה הפקוחות של פייסבוק. המתעשרים החדשים של פייסבוק חייבים למעשה לצעוד על החבל הדק שבין ההנאה מהכסף לבין המוחצנות היחסית.