מאפי פארמה הגישה טיוטת תשקיף לנאסד"ק

חברת הביומד תנסה לבצע גיוס בהיקף של 57.5 מיליון דולר ■ החברה טרם החליטה מה השווי שתבקש בהנפקה ■ החברה מפתחת תרופות בשחרור מושהה, וביניהן גרסה בשחרור מושהה של תרופת הקופקסון של טבע

ניסיון שלישי של חברת הביומד מאפי (Mapi) פארמה לצאת להנפקה בנאסד"ק. החברה, המפתחת תרופות בשחרור מושהה, וביניהן גרסה בשחרור מושהה של תרופת הקופקסון של טבע, הגישה אתמול תשקיף לקראת גיוס של 57.5 מיליון דולר בנאסד"ק.

השווי המבוקש בהנפקה עדיין לא נקבע, אך בעבר החברה ביקשה לגייס לפי שוויים שנעו בין 120-230 מיליון דולר. החתם המוביל בהנפקה הוא JMP Securities, לצד חתמי המשנה מקסים ו-MLV.

מאפי הוקמה ומנוהלת על-ידי ד"ר אהוד מרום. החברה ניסתה לצאת להנפקה בנאסד"ק בסוף 2014, וביקשה לגייס תחילה 40 מיליון דולר לפי 200-230 מיליון דולר. כשלא הצליחה להשיג סכום זה, חתכה את היקף ושווי ההנפקה ל-20 מיליון דולר, לפי 120 מיליון דולר, אולם לא הצליחה להשלים גם את ההנפקה הזו, ודחתה מאמציה למועד מאוחר יותר. לאחרונה הודיעה החברה גם על סבב גיוס של 10 מיליון דולר בהובלת קרן שביט קפיטל.

הזרקה פעם בחודש במקום פעם ביום

המוצר המוביל של מאפי הוא כאמור גרסה של הקופקסון של טבע, תרופה לטיפול בטרשת נפוצה. הגרסה של מאפי מיועדת להזרקה רק פעם בחודש, במקום מידי יום או שלוש פעמים בשבוע (תלוי במינון) בתרופה המקורית של טבע. הגרסה של מאפי נמצאת בשלב II של הניסוי הקליני. בנוסף, החברה מפתחת גרסאות לתרופות Lyrica של פייזר ו-Risperdal Consta של ג'ונסון אנד ג'ונסון, שתיהן בשלב הפרה-קליני.