הטיפ היומי: מניית נדל"ן גרמנית עם קשר ישראלי - זולה וחדשה

במחלקת המחקר של UBS מתחילים לסקר את ADO Properties בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 25 אירו, פרמיה של 24% על פני מחיר המניה בבורסה בפרנקפורט

חברת הנדל"ן ADO Properties / צילום: אתר החברה
חברת הנדל"ן ADO Properties / צילום: אתר החברה

חברת הנדל"ן ADO Properties נסחרת בבורסה הגרמנית (סימול: ADJ:GR) לפי שווי של 707 מיליון אירו. החברה היא חברה בת של ADO מקבוצת שיכון ובינוי, והיא הונפקה לראשונה בגרמניה לפני מספר שבועות.

ADO Properties עוסקת בתחום הנדל"ן בגרמניה, וכל פעילותה מרוכזת בברלין. בבעלותה כ-14 אלף יחידות דיור בשווי כולל של כ-1.2 מיליארד אירו. חצי מהפורטפוליו שלה ממוקם באזורים מרכזיים, והחצי השני מפוזר ברחבי ברלין, בעיקר באזורים המערביים והצפוניים של העיר. 87% מהנכסים של החברה הם למגורים ו-11% מסחריים.

אנחנו מתחילים לסקר את המניה בהמלצת "קנייה". המניה נראית לנו זולה מכמה סיבות. ראשית, היא נסחרת כעת בדיסקאונט של 11% על שווי הנכסים נטו (NAV) לעומת פרמיה של 3%-9% בקרב חברות אירופיות אחרות. שנית, היא מציעה את אחת מתשואות מה-FFO (תזרים תפעולי נקי) הגבוהות ביותר בסקטור - 6.1% ל-2016 ו-7.3% ל-2017, עובדה שאנו רואים כאטרקטיבית מאוד לאור הפורטפוליו האיכותי של החברה והמאזן החזק שלה. שלישית, הצמיחה שלה בתשואה על ההון היא אחת הגבוהות בתחום הסיקור שלנו.

ADO Properties מתמחה כאמור בברלין. התנאים בשוק תומכים בפעילותה. התמ"ג בברלין צומח בקצב גבוה יותר מהצמיחה בשאר האזורים בגרמניה; רמות התעסוקה וכוח הקנייה בעיר מדביקים את הקצב של מדינות אחרות. מחירי השכירות בברלין עלו ב-40% בעשר השנים האחרונות, אך עם פעילות פיתוח מועטה בתחום הנדל"ן, ושיפור נוסף בביקושים, שוק השכירות למגורים בעיר נראה חזק מאוד לדעתנו.

ל- ADO Properties יש צוות הנהלה אמין, שייסד את החברה וניהל אותה מאז הקמתה בשנת 2006. מנכ"ל החברה הוא רבין סביון והיו"ר הוא עופר קוטלר. יש לחברה מאזן חזק, והיא מתמחה בשוק בעל מאפיינים תומכים. אנחנו מתחילים כאמור לסקר את מניית החברה בהמלצת "קנייה". מחיר היעד שנקבע למניה הוא 25 אירו, מחיר המשקף פרמיה של 24% על פני מחיר המניה בבורסה בפרנקפורט.

מחלקת המחקר, UBS

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם