ויתניה חתמה על חוזי שכירות עם ורינט ב-320 מיליון שקל

מדובר בחוזה שכירות קיים שהוארך ב-10 שנים בהרצליה פיתוח ובחוזה שכירות חדש ל-12 שנה

חברת ויתניה, יחד עם שותפים, חתמו על שני חוזי שכירות גדולים עם חברת ורינט בשני פרויקטים של החברה ברחוב משכית הרצליה פיתוח. היקף העסקאות מסתכם בסך של 320 מיליון שקל לתקופה של עד 12 שנה.

ההסכם הראשון שנחתם, בהיקף של 16.5 מיליון שקל לשנה, מתייחס להארכת הסכם השכירות הקיים של ורינט בבניין הממוקם ברחוב משכית 33 בהרצליה פיתוח לתקופה עד שנת 2025. חוזה השכירות הקיים מתייחס לשטח של 16 אלף מ"ר וכולל גם 600 מקומות חניה. סך כל הסכום המגולם בהסכם השכירות לכל התקופה עומד על כ-165 מיליון שקל.

ההסכם השני שנחתם הוא בבניין המוקם על ידי ויתניה בשיתוף עם בעלי הקרקע המקוריים, חברת פדקו, ברחוב משכית 12-14 בהרצליה פיתוח. במסגרת ההסכם תשכור ורינט 11 אלף מ"ר בבניין, כולל חדר אוכל ומטבח בקומת הקרקע העורפית, ומרתפי אחסנה ו-320 מקומות חניה. ההסכם האמור נחתם לתקופה בת 12 שנים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל לשנה. אכלוס הבניין מתוכנן לפברואר 2016. הסכם שכירות זה משקף שכירות בגובה כ-156 מיליון שקל למשך כל תקופה השכירות.

לדברי אהוד סמסונוב, יו"ר ומבעלי ויתניה, ומי שהוביל את המו"מ לחתימה על העסקה: "ורינט היא אחת מחברות ההיי-טק המוצלחות ביותר בישראל, ואני שמח על התרחבותה לשטחי משרדים נוספים בפרויקטים שלנו ברחוב משכית. במקביל החלה ויתניה להשכיר גם את שטחי המסחר הנוספים בבניין".

כיום פועלת ויתניה לקבלת תוספת והגדלת הזכויות לבניין ברחוב משכית 33 (בו הוארך כעת הסכם השכירות לורינט) בהליך של תב"ע בסמכות ועדה מקומית, והשטחים הנוספים שיאושרו בבניין מתוכננים גם הם להיות מושכרים לורינט בעתיד.

ויתניה היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב המוחזקת על ידי אהוד סמסונוב, המשמש גם כיו"ר פעיל של החברה, משפחת שמיע, האחים דן וגד פרופר, גיתם מערכות תדמית, אחים חממה ושות', הראל חברה לביטוח ופליינג קרגו בע"מ. בין הפרויקטים של החברה ניתן למנות את בית זיוויאל ברחוב הברזל ברמת החייל, בית אמצור ברחוב הסדנאות בהרצליה פיתוח, טרמינל פארק באזור התעשייה הדרומי אור יהודה, מתחם התחנה בנווה צדק בתל אביב ועוד.