שני יו"רים חדשים מונו לאיגוד ההיי-טק

הנבחרים הם ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל ויקי ינאי, נשיא פלוריסטם, שיחליפו את יואב שלוש וד"ר בני זאבי, אשר סיימו קדנציה בת שלוש שנים

בכירי IATI בפגישה עם השר אריה דרעי / צילום:  קובי קואנקס
בכירי IATI בפגישה עם השר אריה דרעי / צילום: קובי קואנקס

איגוד התעשיות המתקדמות (IATI), ארגון הגג של רוב גופי ההיי-טק ומדעי החיים בישראל בחר בשבוע שעבר שני יו"רים חדשים. הנבחרים הם ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל ויקי ינאי, נשיא פלוריסטם. צור וינאי יחליפו את יואב שלוש וד"ר בני זאבי, אשר סיימו קדנציה בת שלוש שנים.

נציגי האיגוד, בהם היו"רים החדשים והמנכ"לית קרין מאיר רובינשטין נפגשו בשבוע שעבר עם שר הכלכלה אריה דרעי ושוחחו איתו על האתגרים שעומדים בפני ענף ההיי-טק.

מאיר רובינשטין, מנכ"לית IATI, אמרה כי היא "מודה ליואב שלוש וד"ר בני זאבי על תרומתם לקידום תעשיית ההיי-טק ומדעי החיים בישראל".

היא הוסיפה כי "אנו נמצאים בתקופה משמעותית לתעשיות עתירות הידע של ישראל - לצד הפריחה בהשקעות ובהנפקות של חברות ישראליות וכניסתן של חברות ענק בינלאומיות לישראל, יש עדיין עבודה רבה לעשות בנוגע לקידום החינוך הטכנולוגי על מנת ליצור עתודת כוח אדם בתעשייה, שילוב אוכלוסיות של חרדים, ערבים ונשים בתעסוקה בענף, והמשך יצירה מאסיבית של הזדמנויות עסקיות לתעשייה וליזמות הישראלית. שני היו"רים הנכנסים מביאים עימם מומחיות והיכרות עמוקה עם התחומים אותם הם מייצגים ונכונות אמיתית לפעול למען עתידו של הענף".

נציין כי באיגוד חברים כ-600 גופים, לרבות מרכזי מחקר ופיתוח של חברות רב לאומיות בישראל, קרנות הון סיכון, חברות מיסחור של אוניברסיטאות ובתי החולים, חממות ומאיצים טכנולוגים, סטארט-אפים ועוד.

בנוסף ליו"רים בחר האיגוד דירקטוריון חדש אשר מורכב מ-30 מנציגים של תעשיית ההיי-טק בהם יורם יעקובי ממיקרוסופט, רפי מרגליות מ-hp, תומר בר זאב מאיירון סורס ואחרים.