חברת הסייבר הבינ"ל WatchGuard תשיק בקרוב פעילות בישראל

WatchGuard, אשר נוסדה בשנת 1996, מעסיקה יותר מ-400 עובדים בעולם והיא פעילה בין השאר בצפון ודרום אמריקה, אירופה, אסיה ואזור האוקיינוס השקט

סייבר / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סייבר / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

שוק הסייבר העולמי צפוי לגלגל השנה סכום מרשים של 77 מיליארד דולר ולצמוח בקצב מהיר בשנים הקרובות - הערכות שונות מדברת על כך שהתחום יגלגל כ-170 מיליארד דולר כבר בשנת 2020.

חברות סייבר מקומיות מנסות להשיג נתח בשוק הצומח והרווחי הזה ועושות זאת בהצלחה רבה. על פי נתונים של מכון היצוא שפורסמו באחרונה, בישראל פעילות כ-250 חברות אשר מכרו אשתקד לחו"ל סחורה ושירותים בהיקף מצטבר של כ-3 מיליארד דולר.

חברות סייבר בין לאומיות מזהות את הכישרונות המקומיים, שרובם זוכים להכשרה רלוונטית במהלך השירות הצבאי. במקביל ישראל היא גם שוק שמושך אליו חברות זרות בתחום הסייבר. אחת מהחברות הללו היא WatchGuard האמריקאית, אשר מקימה בימים אלה מרכז מכירות ותמיכה בישראל.

חברת WatchGuard, אשר נוסדה בשנת 1996, מעסיקה יותר מ-400 עובדים בעולם והיא פעילה בין השאר בצפון ודרום אמריקה, אירופה, אסיה ואזור האוקיינוס השקט. את הפעילות המקומית של החברה, שבה יועסקו כ-15 עובדים בשלב הראשון, ינהל ליאור בנימין.

חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן התייחסה באחרונה לפעילותה של WatchGuard וקבעה כי "האסטרטגיה של החברה מאפשרת לה להציע ללקוחותיה את ההגנה ואת הערך הטובים מסוגם".