ההתפתחויות בתחום הרכב: איומי סייבר או טכנולוגיות העתיד?

נושאים שיעסקו בהתפתחות הטכנולוגית בתעשיות הרכב יידונו במושב "הדיגיטציה של תעשיות הרכב והתחבורה", שייערך במסגרת כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ו"גלובס"

כנס ג'רני /צילום: סטודיו ארט, שאולי לנדנר
כנס ג'רני /צילום: סטודיו ארט, שאולי לנדנר

במהלך העשורים האחרונים הטכנולוגיה הניעה ופיתחה את תעשיית הרכב והצעידה אותה קדימה. כיום, ההאצה הניכרת בתעשיות הרכב והתחבורה היא תוצאה של שינויים גדולים בצרכי הלקוחות, שינויים טכנולוגיים המקדמים ומובילים חדשנות ויוצרים הזדמנויות ואתגרים כאחד.

במציאות החדשה של תעשיית הרכב משתתפים יצרני רכב מסורתיים לצד חברות תקשורת וטכנולוגיה. השימוש באפליקציות, לצד השינוי המבורך שיצרו בדרך בה אנו מזמינים מונית, נוסעים באוטובוס או שוכרים אופניים, מעלים גם את הסיכוי למתקפת סייבר אפשרית - נושא שנבחן ונידון בהרחבה בשבועות האחרונים רחבי העולם ומעלה לא מעט שאלות על יכולתן של יצרניות הרכב למנוע מתקפות שכאלה.

עתידה של תעשיית הרכב מושפעת מהרצון להפוך את חווית הנסיעה לאישית, מהנה ומקושרת יותר עם הנעשה בחוץ. מערכות רכב מותאמות אישית והמכונית האוטומטית הם רק קצה הקרחון - מי היא הטכנולוגיה שתסיע אותנו אל עבר העתיד?

נושאים אלה ועוד יידונו במושב "הדיגיטציה של תעשיות הרכב והתחבורה" שייערך במסגרת כנס ה- JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ו"גלובס". את המושב ינחה בריאן ג'ונסון, אנליסט בכיר בתחום הרכב, Barclays וישתתפו בו איל בגון, דירקטור בכיר - רכב אוטונומי, Mobileye; עופר בן-נון, שותף מייסד ומנכ"ל, Argus Cyber Security; גיל גולן, מנכ"ל מרכז המו"פ, ג'נרל מוטורס ישראל; ג'ונתן פוליצר, דירקטור בכיר ביחידת האנרגיה, GE Ventures; אורן שובל, שותף מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיות, Via.

כנס ה-JOURNEY יתקיים ב-15 באוקטובר 2015 במלון הילטון תל-אביב.

לפרטים והרשמה: http://journey.evolero.com/2015

ג'רני
 ג'רני