בדיקת "גלובס": איזה סטרימר שווה את הכסף שלכם?

לאחר כמה שנים של נמנום, הביקוש לסטרימרים שב ועולה, בעיקר בשל הפופולריות של התוכנה KODI ■ המגוון בחנויות גדול, ומי שמתקשה בהתקנה יוכל אפילו למצוא טכנאים מתמחים ■ "גלובס" בדק שלושה מהסטרימרים הבולטים

בחודשים האחרונים הסטרימרים עושים קאמבק. עד לפני מספר שנים, השימוש בסטרימר היה נפוץ בעיקר בקרב חובבי הורדת תכנים מהאינטרנט, אולם השילוב של יכולות דומות אך חלקיות בטלוויזיות ובממירים של הוט ו-yes, הפכו את הסטרימרים למיותרים. לחוסר הרלוונטיות תרמו גם תוכנות ואתרים לצפייה ישירה בתוכן וידיאו מהאינטרנט, ללא צורך בהורדה של הקובץ. הסיבה העיקרית לשובם למדפים היא תוכנה בשם KODI (לשעבר XBMC). הבשורה היא קודם כל סטרימרים ברמות מחירים מגוונות. דבר נוסף הוא פשטות השימוש, שמאפשרת לצרכנים לאמץ את הקטגוריה בחיבה רבה.