פורד תשלב טכנולוגיה של סטארט-אפ ישראלי בכלי הרכב שלה

הסטארט-אפ HearMeOut פיתח רשת חברתית קולית שמאפשרת לשתף ולהאזין לסטטוסים קוליים קצרים ■ תאפשר לבעלי רכבי פורד לעשות זאת תוך כדי נהיגה ומבלי לגעת בטלפון

יצרנית כלי הרכב האמריקאית פורד הודיעה כי היא תשלב את הסטארט-אפ הישראלי HearMeOut במערכת המדיה האינטרנטית שלה SYNC. המהלך הוא חלק ממיזם AppLink של חברת פורד, שמשלב אפליקציות ומפתחים שונים בתוך מערכות הרכב של פורד.

חברת HearMeOut פיתחה רשת חברתית שמאפשרת לפרסם ולהאזין לקטעים קוליים באורך של עד 42 שניות ולשתף אותם בפייסבוק או בטוויטר. כך, באמצעות החיבור עם פורד ועם מערכת SYNC הנהגים יוכלו לשתף את מחשבותיהם או לשמוע את הסטטוסים בפיד שלהם מבלי לגעת או להביט לטלפון הסלולרי שלהם בזמן הנהיגה.

"זה אומר שהם יוכלו להישאר מחוברים ולהישאר בטוחים - עם ידיים על ההגה ועיניים על הכביש", הסביר סקוט ליונס, מנהל פיתוח עסקי ושותפים בחטיבת כלי הרכב ושירותים מחוברים של פורד.

 

מורן צ’מסי, מייסד ומנכ״ל HearMeOut: "זה מדהים להיות חלק מהמאמצים החשובים לשלב שימוש במדיה חברתית בעת הנהיגה. עבדנו קשה יחד עם הצוות של פורד על מנת להפוך את המוצר שלנו ׳ידידותי לנהגים׳, ולדעת שזהו הצעד הראשון לקראת מתן אפשרות לכל אחד להישמע - בכל בזמן ובכל מקום".

בין האפליקציות הקיימות היום ב-AppLink של פורד אפשר למצוא את שירות המוזיקה של אמזון, שירות המוזיקה של Spotify ו-Pandora, דיווחים בשידור חי של "הוול סטריט ג'ורנל" ועוד.

מדובר באפליקציה הישראלית הראשונה שפורד בוחרת לשלב במערכת המחשוב שלה לרכב, אך לא בטוח שהאחרונה. בתחילת השבוע הבא תערוך החברה האקתון ראשון בישראל, במסגרתו היא מחפשת פיתוחים מעניינים למערכות ה-AppLink וה-SYNC שלה. החברה תחלק פרסים לזוכים בשווי של 320 אלף שקל, כולל פורד פיאסטה חדשה.

מפתחים יכולים עדיין להירשם להאקתון עד 7 באוקטובר בכתובת https://www.getinthecartlv.com.