הג'וב החדש של מנכ"ל טוויטר לשעבר: תסריטאי

דיק קוסטלו, שפרש מענקית האינטרנט ביוני האחרון ובעבר שימש כסטנדאפיסט, הצטרף לצוות הכותבים של הסדרה "סיליקון ואלי" של רשת HBO

דיק קוסטלו / צילום: רויטרס
דיק קוסטלו / צילום: רויטרס

שינוי מפתיע בקריירה: 4 חודשים אחרי שפרש מתפקיד מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטלו מוצא תפקיד חדש. הפעם לא מדובר בניהול של חברת אינטרנט אלא דווקא במשרת כתיבה לאחת מתוכניות הדגל של רשת HBO האמריקאית. לצופה מן הצד זה אולי נשמע מעט מוזר, ואכן כך, אבל בפועל מסתבר שיש קשר מהותי בין הדברים.

קוסטלו היה בעברו סטנדאפיסט, וכעת הוא מצטרף לצוות הכותבים של הסדרה הקומית "Silicon Valley", שעוקבת מקרוב אחר המתרחש בעמק הסיליקון ואחר חבורה של יזמים צעירים שמנסים להקים סטארט-אפ מצליח.

לפי סוכנות הידיעות בלומברג, קוסטלו מבלה כמה ימים בשבוע עם שאר כותבי הסדרה, בעת שהם עמלים על כתיבת העונה השלישית של הסדרה. קוסטלו מביא כנראה לא רק את הכישרון הקומי שלו מהעבר אלא גם את ההיכרות המעמיקה שלו עם התעשייה בעמק הסיליקון.

"אני בחדר הכותבים, וזה יותר ייעוץ מאשר כתיבה", הוא כתב במייל תגובה לפנייה של בלומברג בנושא. "אני עונה על שאלות ומתאר איך עובדות האינטראקציות בין מנהלים, קרנות הון סיכון, עובדים ועוד בעמק הסיליקון".

יוצר הסדרה, מייק ג'דג', אמר בריאיון לבלומברג TV כי "הוא בחור מצחיק. אנחנו באים אליו עם רעיונות ופשוט שואלים: 'היי, דיק, האם זה אי-פעם יכול לקרות בעמק הסיליקון?'".

מאז עזיבתו של קוסטלו את טוויטר, מילא את מקומו ג'ק דורסי כמנכ"ל זמני. השבוע הודיעה טוויטר כי אחרי מספר חודשים, דורסי מונה למנכ"ל באופן קבוע, ובכך הוא סוגר מעגל לאחר ששימש כמנכ"ל הראשון של החברה ונמנה עם צוות המייסדים של הרשת החברתית שנמצאת בימים אלה בקשיים. דורסי ישמש כמנכ"ל חברת הסטארט-אפ Square, אותה ייסד, במקביל לתפקידו בטוויטר.