4Eyes הפועלת בתחום בטיחות הנהיגה תתמזג עם אסיה פיתוח

חברת 4Eyes הוקמה על בסיס טכנולוגיה מתקדמת שפותחה בחברת Magna B.S.P ■ הטכנולוגיה מיועדת לתחום הרכב והמערכות אותן תייצר החברה מיועדות למניעת תאונות דרכים

תאונת דרכים / צילום: שאטרסטוק
תאונת דרכים / צילום: שאטרסטוק

מצטרפת חדשה לבורסה. חברת אסיה פיתוח  העוסקת בייזום ותיווך בעסקות השקעה בחברות בורסאיות, דיווחה היום כי חתמה על הסכם מחייב עם חברת 4Eyes אוטונומוס ועם חברת מגנ"א - בי.אס.פי., שהינה בעלת השליטה בפור אייז.

במסגרת ההסכם תרכוש אסיה 100% מהון המניות של חברת פור אייז בתמורה להקצאת מניות החברה למגנ"א, אשר תהוונה במועד השלמת העסקה 64.52% ממניות החברה ו-61.86% בדילול מלא.

אסיה פיתוח התחייבה כי ביום השלמת העסקה בקופת החברה יהיו מזומנים בסך של 5 מיליון שקל, שישמשו את פור אייז להמשך פיתוח מוצרי החברה.

מגנ"א, שהינה בעלת השליטה בחברת פור אייז, התחייבה להעביר לפור אייז, ללא תמורה, נכסים אשר מהווים בעיקר קניין רוחני, תוכנות ואלגוריתמים, אשר פותחו ע"י מגנ"א לתחום בטיחות הרכב ומבוססים על טכנולוגיית תלת מימד לשוק המערכות המתקדמות למניעת תאונות דרכים. כמו כן, ייחתם הסכם רישיון בין מגנ"א לפור אייז, אשר יאפשר את שימושה של פור אייז בטכנולוגיה ובפטנטים שבבעלות מגנ"א לצורך המשך המחקר והפיתוח בתחום הבטיחות לרכב.

בנוסך, במועד השלמת המיזוג ייחתם הסכם למתן שירותי מו"פ בין מגנ"א לפור אייז בסך של 200 אלף שקל. השירותים יכללו את כל צרכי הפיתוח של פור אייז בשנה הראשונה לפעילותה, לרבות מהנדסים וכוח אדם מקצועי. בנוסף, תהיה זכאית מגנ"א ל-2% מסך המכירות של פור אייז, כל עוד הסכם מתן שירותי המו"פ בתוקף.

חברת 4Eyes הוקמה על בסיס טכנולוגיה מתקדמת שפותחה בחברת Magna B.S.P. הטכנולוגיה מיועדת לתחום הרכב והמערכות אותן תייצר החברה מיועדות למניעת תאונות דרכים. מדובר בטכנולוגיה המבוססת על אלגוריתמים מתקדמים וטכנולוגית תלת מימד, שלהערכת החברה, תספק מענה מדוייק וטוב יותר מהמערכות הקיימות היום בשוק.

 חברת Magna B.S.P, השקיעה מאמצים רבים, הן כספיים והן ניהוליים, בהסבת הטכנולוגיה לשוק המערכות המתקדמות למניעת תאונות דרכים. בחברת Magna B.S.P. הושקעו עד כה למעלה מ-40 מיליון שקל. בין בעלי מניותיה הגדולים של Magna B.S.P ניתן למנות בין היתר את בתי ההשקעות פסגות ואקסלנס וכן את חברת Aeronautics.