טוטאל מדיה - הנציגה הישראלית בתוכנית GCPP של גוגל

טוטאל מדיה היא אחת מ-27 חברות שהתקבלו לתכנית Google Certified Publisher Partner

טוטאל מדיה התקבלה לתכנית Google Certified Publisher Partner (רש"ת: GCPP), חברת ישראלית אחת מתוך 27 חברות בעולם הנכללות בתוכנית יוקרתית זו, מתוכן רק שבע חברות פועלות בתחום מערכת ההגשה של גוגל  DoubleClick for Publishers פרימיום.

לצורך הגברת התמיכה בבעלי המדיה, בחרה גוגל, בצעד אסטרטגי בקבוצה מצומצמת של שותפים גלובליים וצרפה אותם לתכנית ה-GCPP על מנת לרכז אצלם משאבי מכירות ותמיכה משמעותיים, ולתמוך כך בצורה טובה ויעילה יותר בעסקי הפאבלישרס דרך קבוצה מצומצמת זו. טוטאל מדיה נבחרה לשותף המוסמך היחיד בטריטוריות בהן היא פועלת.

"אנחנו בטוטאל מדיה גאים בכך ששנות הניסיון וההצלחות הרבות שלנו זכו לגושפנקא משמעותית כל כך מהגוף החשוב ביותר בעולם בתחום הפאבלישינג. הצוותים המקצועיים שלנו בנויים בצורה האולטימטיבית על מנת לתמוך בשותפינו הפאבלישרס ברחבי הטריטוריות שלנו על מנת לסייע להם להגדיל את יעילות ניהול המדיה שלהם ואת הכנסותיהם - הן הישירות והן הפרוגרמטיות כגון AdX (בורסת הפרסום של גוגל) וערוצים בלתי ישירים אחרים בצורה שוטפת ומתמדת מחודש לחודש. המחויבות שלנו להצלחתם של שותפינו ולקוחותינו עומדת בבסיס פעילותה של טוטאל מדיה", אומרת סיון טפלא, מנכ"לית טוטאל מדיה.