חברת הסטארט-אפ הישראלית SentinelOne גייסה 25 מ' ד'

SentinelOne, המנוהלת על ידי תומר ווינגרטן, עוסקת בשוק של אבטחת הסייבר ■ מאז הקמתה גייסה החברה כ-40 מיליון דולר

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

חברת הסטארט-אפ הישראלית SentinelOne גייסה 25 מיליון דולר בסבב גיוס שני. מאז הקמתה גייסה החברה כ-40 מיליון דולר.

SentinelOne, המנוהלת על ידי תומר ווינגרטן, עוסקת בשוק של אבטחת הסייבר. הגיוס הנוכחי התנהל בהובלת Third Point Ventures, בהשתתפות הקרנות המשקיעות הקודמות: טייגר גלובל, דאטה קולקטיב, Granite Hill Capital Partners, Westly Group ו-SineWave Ventures, שהצטרפה לאחרונה כמשקיעה. יצוין, כי המשקיע הראשון בחברה היה Upwest Labs, האקסלרטור הישראלי שפועל בסיליקון ואלי.

במסגרת ההשקעה הצטרף רוברט שוורץ, שותף מנהל בקרן Third Point Ventures לדירקטוריון החברה, ודן שיינמן, לשעבר סגן נשיא בכיר בסיסקו לדירקטוריון, הצטרף גם הוא כחבר עצמאי.

המוצר אותו SentinelOne מפתחת מאפשר זיהוי תבניות של התקפות ותוכנות זדוניות, וכך לעצור אותן גם כאשר הן מוכרות. חברות גדולות וקטנות הנעזרות במוצר יכולות להגן באמצעותו על מחשבי שולחן, לפטופים, טאבלטים, סמארטפונים, שרתים שונים וכו'.

לפי הצהרת החברה, הגיוס הנוסף ישמש להמשך פיתוח אנטי-וירוס בשוק הסייבר המגלגל מיליארדי דולרים. לאור הגיוס תרחיב SentinelOne את מערך המכירות, השיווק, המו"פ והתמיכה בלקוחות בכל אתרי החברה הממוקמים בקליפורניה, בניו יורק, בפריז ובסינגפור. עוד בכוונת החברה לפתוח מרכזים חדשים גם בבוסטון ובלונדון, ולהכפיל במהלך חצי השנה הקרובה את מצבת העובדים.