צפו: חולצה חדשה פותרת בעיה שמטרידה לא מעט אנשים

הכירו: מוצר חדש בשם TruPosture, שהושק לאחרונה, עשוי לפתור את אחת הבעיות הבריאותיות הנפוצות בעולם שמטרידות מידי יום מאות מיליוני אנשים

חולצה חכמה לישיבה נכונה TruPosture / צילום: Adela health
חולצה חכמה לישיבה נכונה TruPosture / צילום: Adela health

לא מעט אנשים שנוהגים לשבת שעות ארוכות במשרד סובלים מכאבי גב, חלקם קלים וחלקם כרוניים וקשים. מחקרים הוכיחו כי מרבית כאבי הגב נובעים מישיבה לא נכונה. חברה בשם Adela Health מצאה פתרון לבעיה בדמות חולצה חכמה בשם TruPosture.

החולצה עוזרת למשתמש לשמור על גב זקוף ומספקת לו פידבק בזמן אמת לאורך כל שעות יום העבודה. כאשר אתם יושבים יש רק תנוחה אחת נכונה ששומרת על בריאותכם והחולצה החכמה לא תאפשר לכם לצאת ממנה. היא מצוידת במגוון ננו-סנסורים שמונחים על קו עמוד השדרה ועוזרים לחולצה להחליט על היציבה הנכונה ביותר עבורכם.

החולצה נדיפה, ניתנת לשטיפה רב פעמית ומתממשקת עם אפליקציה ייעודית הזמינה במכשירי אייפון, אנדרואיד וחלונות. ה-TruPosture הושקה לפני כעשרה ימים באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו מתוך מטרה לגייס 50 אלף דולר, כאשר עד כה החברה גייסה 15 אלף דולר.

אם אתם מעוניינים בחולצה שתשמור על הגב שלכם תוכלו להזמין אותה דרך האתר תמורת 99 דולר, כלומר כ-400 שקלים, כולל דמי משלוח והיא תישלח אליכם במאי 2016.