צפו: מאות ישראלים עמדו בתור הלילה כדי לרכוש אייפון 6S

כ-250 אייפונים נמכרו במסגרת הלילה הלבן בקניון רמת אביב ■ למרות שהאייפונים נמכרים בישראל במחיר כמעט הכי יקר בעולם, 10,000 ישראלים הספיקו להסתער על המכשירים במכירה מוקדמת

למרות המצב הביטחוני, מאות ישראלים הגיעו הלילה בחצות לחנויות, iDigital, באג, אורנג' ודינמיקה סלולר בקניון רמת אביב במטרה לרכוש את מכשירי האייפון החדשים 6S ו-6S פלוס. רוב האנשים הגיעו לחנות איי דיגיטל ובודדים לחנויות האחרות.

כך לדוגמא, מרגע פתיחת הדלתות של איי דיגיטל ובתוך שעה קלה "נחטפו" כמאתיים מכשירים. נזכיר כי כבר לפני כשבוע החלו חברות ורשתות הסלולר במכירה מוקדמת לשני הסמארטפונים ו-10,000 ישראלים הספיקו להסתער על המכשירים במכירה מוקדמת - וזאת, למרות שבישראל האייפונים נמכרים כמעט במחיר היקר בעולם - טווח מחירים של 4,150-4,500 שקל.

בלילה הלבן בחנויות השונות היו כ-250 איש, רובם הגיעו כבר ב-23:00 לקניון וחלק קטן היו שם משעות הערב המאוחרות. כמות המכשירים שנמכרה היא גבוהה יחסית בשביל מכירה בחנות אחת לשעתיים בלילה. בחנויות חילקו חולצות שעליהן כתוב "הראשונים לשים את היד על האייפון 6s". כמות כזו של אנשים, ובהתחשב בעובדה שאין שום הנחה על המכשירים, היא אכן יפה.