טארגט משיקה אקסלרטור לסטארט-אפים בתחום הקמעונאות

תוכניות ההאצה של ענקית הקמעונאות יחלו בקיץ הבא

טרגט / צילום: בלומברג
טרגט / צילום: בלומברג

עולם הקמעונאות עובר בשנים האחרונות לא מעט שינויים: הכניסה של המסחר המקוון, לצד השימוש ההולך וגובר במובייל, מייצרים אתגר לא פשוט לשחקניות הוותיקות בעולם, רשתות השיווק. כל שחקן בשוק הזה מנסה להדביק את הקצב, אבל לעולם יהיה קשה לגוף גדול וכבד להתחרות בשחקנים צעירים ומהירים.

ברשת Target האמריקאית החליטו ללכת בדרכן של חברות ענק כמו דיסני, טלפוניקה וברקליס, ולהשיק תוכנית האצה (אקסלרטור) לסטארט-אפים בתחום הקמעונאות.

מטרת היוזמה החדשה, בשיתוף עם חברת Techstars שעומדת מאחורי תוכניות דומות, היא לאפשר לגוף גדול כמו טארגט לרענן מעט את השורות, וללמוד מסטארט-אפים צעירים ונועזים על הדברים החדשים בתחום.

במסגרת האקסלרטור ייבחרו 10 סטארט-אפים בתחום הקמעונאות, כדי לקחת חלק בתוכנית שתחל בקיץ הבא מתוך משרדי טארגט במיניאפוליס, ארה"ב. היזמים יפגשו מנטורים מחברת טארגט עצמה, לצד יזמים ואנשי עסקים מקומיים מובילים.

"אנחנו יודעים שהטכנולוגיה תמשיך לייצר מהפכות בעולם הקמעונאות, ואנחנו יודעים שהעתיד של טארגט ייבנה סביב חדשנות", הסביר קייסי קארל, סמנכ"ל אסטרטגיה וחדשנות ברשת הקמעונאות, את המהלך לפתיחת אקסלרטור לסטארט-אפים.

התאגיד הפיננסי ברקליס, כאמור, משתף גם הוא פעולה עם Techstars, לפתיחת תוכניות האצה לסטארט-אפים. אחת מהן צפויה להיפתח בתחילת השנה הבאה במשכן הבורסה הקודם ברחוב אחד העם בתל-אביב.