מתי בישראל? גט טקסי השיקה ברוסיה הזמנת מוניות גדולות

המוניות הגדולות ברוסיה ברכבי מיני ואן או SUV - הן לצד הזמנת מונית רגילה, מונית אקספרס ומונית עם כיסא ילד, בנוסף לשירותי פרימיום של רכבי יוקרה שקיימים כבר בישראל ■ החברה לא מסרה תשובה ברורה באשר לשאלה מתי יגיע השירות לישראל

מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק
מונית גט טקסי / צילום: : רונן בוידק

חברת Gett הישראלית, הידועה בשמה הקודם גט טקסי, נכנסת לתחרות ישירה מול המתחרה הגדולה אובר. החברה השיקה אתמול (ב') עדכון גרסה לאפליקציית הזמנת המוניות שלה ברוסיה - אחד השווקים הגדולים והמשמעותיים עבורה - ובו היא משיקה מספר מוניות חדשות בשירות הפופולרי.

כך, לצד הזמנת מונית רגילה, מונית אקספרס ומונית עם כיסא ילד, תאפשר החברה הזמנת מוניות גדולות ברכבי מיני ואן או SUV. זאת, לצד שירותי פרימיום של רכבים שחורים, שקיימים כבר בישראל, עבור לקוחות עסקיים וכן עבור לקוחות VIP, שיוכלו ליהנות מנסיעה ברכבים יוקרתיים דוגמת מרצדס C Class או S Class, בדומה לשירות שקיים בניו-יורק.

השקת ההיצע החדש של Gett מאפשר להם להגיע למגוון רחב יותר של לקוחות, אך יותר מזה - המהלך שם אותה בתחרות ישירה יותר מול המתחרה הגדולה אובר כאמור. אובר היא אמנם חברה ששווה 51 מיליארד דולר לעומת שווי מוערך של 2-3 מיליארד דולר ל-Gett, אך החברה הישראלית היא אחת המתחרות הישירות שלה.

לאובר יש מגוון רחב של שירותי הסעה שהיא מציעה ובדומה ל-Gett, גם אובר מציעה שירות פרימיום ברכבים שחורים וכן שירות UberXL, שמאפשר נסיעה ברכבים גדולים.

באשר לשאלה מתי יגיע שירות הזמנת המוניות הגדולות לישראל, החברה לא נתנה תשובה ברורה, ומסרה כי "חברת Gett הקימה ומקימה ציים מגוונים בקטגוריות פרטניות, ייעודיים ומותאמים לקהלי יעד שונים. בחודשים הקרובים תודיע החברה על הוספת שירותים חדשניים שאינם קיימים כיום בישראל".

יש לציין כי לאחרונה הרחיבה חברת Gett את השירות ברוסיה וכעת היא פעילה בתשע ערים ובראשן מוסקבה וסנט פטרסבורג.

גט טקסי / צילום מסך
 גט טקסי / צילום מסך