הסטארט-אפ Pyramid Analytics מגייס 30 מ' ד' בהובלת ויולה

בעקבות ההשקעה יצטרף הראל בית-און, מייסד ושותף כללי בויולה פרייבט אקוויטי, לדירקטוריון  Pyramid Analytics

הראל בית און / צילום: תמר מצפי
הראל בית און / צילום: תמר מצפי

חברת הסטארט-אפ Pyramid Analytics, שמפתחת פלטפורמות בינה עסקית לתאגידים, השלימה גיוס של 30 מיליון דולר בהובלת קרן ויולהפרייבט אקוויטי ובהשתתפות המשקיעה הקודמת קרן סקויה. בעקבות ההשקעה יצטרף הראל בית-און, מייסד ושותף כללי בויולה פרייבט אקוויטי, לדירקטוריון  Pyramid Analytics.

חברת Pyramid Analytics הוקמה ב-2009 על-ידי עמרי קוהל, אבי פרץ והרברט הוכטמן. החברה מפתחת מערכות תוכנה מתקדמות לניתוח חכם של ביג דאטה עבור חברות אנטרפרייז. החברה מעסיקה מעל ל-100 עובדים בעולם, מתוכם כ-70 עובדים במרכז הפיתוח שנמצא בישראל והיתר במרכזי המכירות שלה בארה"ב אנגליה והולנד. בין לקוחות החברה נמצאות מיקרוסופט, HP, EMC לצד בנקים, חברות ביטוח ועוד.

עמרי קוהל, מנכ"ל ומייסד משותף Pyramid Analytics, אמר כי "ההסכם עם ויולה מבטא את האמון בחברה ובפוטנציאל העסקי שלה. באמצעות הגיוס תוכל  Pyramid Analytics להתרחב לשווקים חדשים, ליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות נוספות ולהגדיל את נתח השוק בזירה הבינלאומית. כל זאת לצד צמיחה אורגנית והגדלת כוח האדם במרכז הפיתוח בישראל".

הראל בית-און, שותף כללי ומייסד ויולה פרייבט אקוויטי, הוסיף כי "הפתרון של פירמיד אנליטיקס מביא חדשנות אמיתית לשוק עצום שהולך וגדל, בהובלת צוות הנהלה גלובלי עם ניסיון מרשים בתחום ה-BI".