רשמית: מנכ"ל פלאפון גיל שרון עוזב ועובר לנהל את דסק"ש

שרון בן ה-52 צפוי להחליף את מישל דהן, שמכהן היום כמנכ"ל זמני בדסק"ש ■ שרון יסיים את תפקידו בפלאפון בעוד כשלושה חודשים, ולאחר ביצוע תהליך חפיפה עם מחליפו בתפקיד

גיל שרון / צילום: יונתן בלום
גיל שרון / צילום: יונתן בלום

רשמית: גיל שרון עובר מאלוביץ' לאלשטיין. שרון, מנכ"ל פלאפון, הודיע היום (א') על סיום תפקידו בחברה, בעקבות מינויו הצפוי לתפקיד מנכ"ל דסק"ש מקבוצת אי.די.בי של אלשטיין. שרון בן ה-52 צפוי להחליף את מישל דהן, שמכהן היום כמנכ"ל זמני בדסק"ש. שרון יסיים את תפקידו בפלאפון בעוד כשלושה חודשים, ולאחר ביצוע תהליך חפיפה עם מחליפו בתפקיד.

שרון מכהן כמנכ"ל פלאפון שנים ארוכות ולאורך השנים האחרונות היו שמועות רבות על כך שהוא מחפש את דרכו בעולם העסקים. כעת נראה שנסללה דרכו החדשה. נזכיר כי דסק"ש מחזיקה ב-45% מחברת הסלולר סלקום, מתחרתה של פלאפון.

עזיבתו של שרון את פלאפון תפתח תחרות קשה בקבוצת בזק על התפקיד. בעקבות המינוי הצפוי של שרון ייתכן ויהיה גם מיזוג בין דסק"ש לאי.די.בי פתוח.

גיל שרון מסר היום: "אני גאה מאוד בתקופתי כמנכ"ל פלאפון. בשנים אלו ידענו הצלחות רבות והפכנו את פלאפון לחברה המובילה בענף. אני מודה לשאול אלוביץ' על האמון שנתן בי לאורך כל הדרך. נהניתי מאוד לעבוד עם שאול ועם חברי להנהלת פלאפון. זו הייתה תקופה נהדרת שלא תשכח".

שאול אלוביץ, יו"ר קבוצת בזק, אמר היום: "אני מודה לגיל שרון על תרומתו הרבה לחברה. בהובלתו של גיל הפכה פלאפון לחברת הסלולר הטובה בישראל. גיל ידע להגדיר חזון ולהוביל את החברה להגשמתו. נהניתי מעבודתנו המשותפת ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".