עזריאלי במו"מ עם מספר מתעניינים בסונול, ובהם דודי ויסמן

חברת הדלק סיכמה את הרבעון השני עם ירידה של 20% בהכנסות לכ-1 מיליארד שקל, בעקבות ירידת מחירי הדלק. ברווח התפעולי רשמה צניחה של 39% ל-25 מיליון שקל

דור אלון היא רק אחת מבין שלוש חברות דלק בישראל העומדות כיום על המדף. מלבדה מוצעות למכירה גם חברת הדלק טן של אליעזר פישמן וסונול המשתייכת לקבוצת עזריאלי. עזריאלי, המחזיקה את סונול באמצעות החברה הבת גרנית הכרמל, עדכנה היום כי במסגרת צעדיה למימוש ההחזקות שאינן בליבת פעילותה (נדל"ן מניב) היא מנהלת מו"מ עם כמה גורמים שמתעניינים בסונול, וביניהם דודי ויסמן, שהודח באחרונה בידי שותפו הבכיר לשליטה בקבוצת אלון, עו"ד שרגא בירן. עוד הוסיפו בקבוצת עזריאלי כי לאף אחד מהגורמים לא ניתנה התחייבות לבלעדיות או זכות קדימה. בקבוצה מציינים כי "בשלב זה אין כל ודאות בקשר למבנה והיקף העסקה למכירת סונול, או אם המגעים יבשילו לכדי הסכמות מחייבות".

עסקיה של גרנית הכרמל הועמדו בתקופה האחרונה למכירה. מוקדם יותר השנה מכרה החברה את מתקן ההתפלה "דרך הים" בחוף פלמחים לידי קבוצת המוסדיים קרן תש"י תמורת 430 מיליון שקל. בהמשך, חתמה גרנית הכרמל על הסכם למכירת סופרגז ליבואנית מוצרי החשמל תדיראן, אולם בסופו של דבר עסקה זו לא יצאה לפועל. את סונול מנסה עזריאלי למכור כבר כמה שנים, אולם בינתיים ללא הצלחה.

חברת הדלק סיכמה את הרבעון השני עם ירידה של 20% בהכנסות לכ-1 מיליארד שקל, בעקבות ירידת מחירי הדלק. ברווח התפעולי רשמה חברת הדלק צניחה של 39%, ל-25 מיליון שקל, בעיקר בהשפעת הפסדי מלאי בעקבות ירידת מחירי הנפט והשפעות מט"ח, לצד עלייה בהוצאות. שורת הרווח התפעולי לתקופת המחצית הראשונה של השנה כמעט זהה ועומדת על 27 מיליון שקל - סכום המשקף צניחה של 53% ביחס למחצית המקבילה ב-2014.