הקרב על פריגו: בכירי מיילן יגיעו לישראל לשכנע את המוסדיים

בכירי מיילן ינסו לשכנע את מחזיקי המניות של פריגו בישראל להיענות להצעת הרכש ■ ככל הנראה גם יו"ר מיילן רוברט קורי יגיע לישראל ■ אתמול ביהמ"ש דחה את בקשתה של פריגו למנוע ממיילן להירשם למסחר בבורסה בת"א ■ הגופים המוסדיים בישראל מחזיקים בכ-10% ממניות פריגו

הת'ר ברש ורוברט קורי / צילומים: רויטרס ובלומברג
הת'ר ברש ורוברט קורי / צילומים: רויטרס ובלומברג

ימים ספורים אחרי ביקורו של יו"ר ומנכ"ל פריגו בישראל, בשבוע הבא תגיע משלחת של בכירי מיילן להיפגש עם בעלי המניות של פריגו  ולנסות לשכנע אותם להיענות להצעת הרכש. ככל הנראה גם יו"ר מיילן , רוברט קורי, יגיע לישראל. כחלק מהביקור מיילן תציין גם את הרישום הצפוי שלה למסחר בת"א, שאתמול נסללה אליו הדרך בעקבות דחיית בקשתה של פריגו לצו מניעה.

אתמול, לאחר שבית המשפט המחוזי בת"א דחה את בקשת פריגו, מסר קורי כי "אנו מרוצים מאוד מהפסיקה, שסוללת את הדרך לבורסה בתל אביב לאשר את רישומנו למסחר ולבעלי המניות של פריגו להשתתף בהצעת הרכש המשכנעת שלנו. אנחנו מצפים להגיע לישראל בשבוע הבא ולדון עם בעלי המניות של פריגו על הצעתנו האטרקטיבית".

רישומה של מיילן למסחר בת"א פוטר אותה למעשה מהגשת תשקיף ישראלי כחלק מהצעת הרכש לפריגו, ומקל עליה בתהליך ההשתלטות על החברה. מיילן נדרשת להיענות של מעל 50% מבעלי המניות של פריגו.

הגופים המוסדיים בישראל מחזיקים בכ-10% ממניות פריגו. הצעת הרכש של מיילן עומדת בתוקף עד ה-13 בנובמבר, ומיילן מציעה 2.3 מניות מיילן ו-75 דולר למניה עבור כל מניית פריגו, עסקה ששווייה הנוכחי הוא כ-25 מיליארד דולר. פאפא אמר השבוע כי עסקת מיילן רעה לבעלי המניות של פריגו.