גוגל חוזרת עם אירוע השופינג המקוון: אלה החברות שיציעו הנחות

אירוע Shopping IL יתקיים בימים 11-12 בנובמבר ■ גוגל צופה מכירות אונליין של 30 מיליון שקל

קניות-אינטרנט / צילום: שאטרסטוק
קניות-אינטרנט / צילום: שאטרסטוק

שנה אחרי שהשיקה את Shopping IL, הפנינג קניות מקוון שאיגד כ-125 עסקים שהציעו הטבות ומבצעים למכירה באינטרנט בלבד, גוגל ישראל מחזירה את המיזם גם השנה.

במהלך הימים רביעי וחמישי בשבוע הבא, 11-12 בנובמבר, תציע גוגל באתר ייעודי סדרה של מבצעים לרוכשים אונליין.

מספר המשתתפים הצפוי הפעם הוכפל לכ-300 בתי עסק ישראליים, ובהם קסטרו, רנואר, גולף קידס, לובינסקי, דלק מוטורס, סוהו, ארקיע, מלונות פתאל, דלתא, באליגם ועוד.

לרשימת בתי העסק שמשתתפים באירוע - לחצו כאן

לדברי החברה, היקף המכירות הכולל המוערך באירוע בשנה שעברה עמד על כ-20 מיליון שקל, וזאת בעקבות כחצי מיליון גולשים שביקרו באתר Shopping IL. בגוגל מעריכים כי השנה יעמוד היקף המכירות על 30 מיליון שקל.

עוד עולה מהנתונים כי 44% נכנסו לאתר מהמובייל, וכ-67% מהרוכשים טענו כי קנו באתר ישראלי שלא הכירו קודם לכן.

בגוגל הסבירו כי מטרת הפרויקט היא לחשוף את הצרכנים הישראלים לבתי עסק מקומיים שמוכרים באינטרנט, ובכך להעלות את המודעות לאפשרויות הקנייה אונליין. האינטרס של גוגל הוא להציג יותר גולשים ויותר בתי עסק מתחברים לאינטרנט. לצורך כך, בתי העסק שישתתפו במיזם לא נדרשים לשלם עבור ההשתתפות וקידום הנוכחות המקוונת שלהם.

מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, מסר: "אחת מההצלחות של Shopping IL הייתה העובדה שבתי עסק רבים, בדגש על עסקים קטנים, נחשפו לקהלים חדשים. זהו מנוף צמיחה אמיתי עבור בתי העסק, ואנחנו רוצים לעודד את העסקים הישראליים להרחיב את פעילותם המקוונת, ובכך לתרום לצמיחה כלכלית ולשיפור מצבו של הצרכן הישראלי".

אירוע המכירות, שיתקיים בשיתוף עם חברת ישראכרט, יציע את שירות התשלומים המקוון החדש של החבר-האם מאסטרקארד, MasterPass, שמאפשר תשלום באינטרנט ללא צורך בהקלדה חוזרת של פרטי כרטיס האשראי.

בגוגל מסרו כי כל עסקה שתבוצע במהלך האירוע באמצעות פתרון זה תזכה את הרוכשים בהנחה של 30 שקל, בנוסף להנחות המיוחדות הניתנות על-ידי בתי העסק.