חברת הביומד כיטוב תגייס עד 12.5 מ' ד' בוול סטריט

כיטוב מציינת בתשקיף כי היא מייעדת את כספי ההנפקה לכמה מטרות, ובהן ניסוי שלב III במוצר המוביל שלה, לטיפול בדלקת מפרקים ופיתוח מוצרים נוספים

נאסד"ק / צילום: רויטרס
נאסד"ק / צילום: רויטרס

חברת הביומד כיטוב פארמה  הגישה תשקיף לגיוס של עד כ-12.5 מיליון דולר בוול סטריט. החברה, שנסחרת בבורסה בתל אביב, ושווי השוק שלה הוא כ-26 מיליון שקל, מתכננת להנפיק ADS - איגרות מעקב אחרי מניה הנסחרת בבורסה זרה - ולאחר ההנפקה היא צפויה להיסחר ברשימה המשנית של בורסת נאסד"ק. החתם בהנפקה הוא Rodman & Renshaw. נכון לסוף הרבעון השני של השנה, היו בקופת החברה כ-1.7 מיליון דולר.

כיטוב פארמה, המנוהלת על-ידי יצחק ישראל, מפתחת תרופות קומבינציה, כלומר שילובי תרופות קיימות, במטרה להציע טיפול משופר, או בעל תופעות לוואי מופחתות. לאחרונה הודיעה החברה על רכישת חברת דרמיפסור מידי נקסט ג'ן, שפעילותה הוקפאה, בעסקה שהיקפה הכולל עומד על 1.2 מיליון דולר.

לפי המחיר הנוכחי של המניה, היקף הגיוס אמור להגיע לכ-10.8 מיליון דולר, או כ-12.5 מיליון דולר בהנחה שהחתמים יבחרו לממש את האופציה ולרכוש מניות נוספות. כיטוב מציינת בתשקיף כי היא מייעדת את כספי ההנפקה לכמה מטרות, ובהן ניסוי שלב III במוצר המוביל שלה, לטיפול בדלקת מפרקים (כ-1.5 מיליון דולר); מיחזור חוב קיים (כ-600 אלף דולר); ופיתוח מוצרים נוספים (1-3 מיליון דולר).

כיטוב צפויה להציג תוצאות ראשוניות מהניסוי הקליני שלב III במוצר שלה, KIT-302, עוד השנה.