אלביט מערכות מדווחת על גידול של כ-6% בהכנסות ברבעון

הכנסות החברה עמדו ברבעון השלישי על 765 מיליון דולר, והרווח על 62.3 מיליון דולר

אלביט מערכות דיווחה היום (ד') על הכנסות של 764.8 מיליון דולר ברבעון השלישי, בהשוואה ל-722.7 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד. הגידול, של 5.8%, בהכנסות נבע בעיקר מגידול בהכנסות ממכירת מערכות יבשה באסיה פאסיפיק, אך גידול זה קוזז חלקית בגין ירידה במכירת מערכות C4ISR לאמריקה הלטינית.

הרווח הנקי Non-GAAP המיוחס לבעלי המניות הרגילים של החברה הסתכם ב-62.3 מיליון דולר (8.1% מההכנסות), בהשוואה ל- 43.9 מיליון דולר (6.1% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי לפי US-GAAP המיוחס לבעלי המניות הרגילים של החברה הסתכם ב-49.7 מיליון דולר (6.5% מסך ההכנסות) בהשוואה ל-35 מיליון דולר (4.8% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמר כי "אנו מרוצים מתוצאות הרבעון השלישי, וביחוד מהגידול של כ-6% בהכנסות, כמו גם מהמגמה ארוכת - הטווח של שיפור ברווחיות, המעידים כי העסקים שלנו מושתתים על בסיס איתן. הצמיחה שלנו נבעה בחלקה מהגידול הרציף בצבר ההזמנות, הנמשך מזה שלוש שנים, ומרכישת פעילות הסייבר והמודיעין של נייס. השיפור ברווחיות החברה נתמך על ידי המיקוד שלנו בהתייעלות, במינוף הסינרגיות שבין החטיבות השונות וכן משערי חליפין נוחים יותר.

תוצאות החברה ברבעון השלישי משקפות תוצאות חזקות באסיה פאסיפיק, הנובעות מגידול בהוצאות הביטחון באזור זה במהלך השנים האחרונות. בנוסף, ראינו עניין מחודש בטכנולוגיות ובפתרונות המבצעיים שלנו באירופה, היוצר פוטנציאל לצמיחה עתידית בשוק חשוב זה".