עלייה בנטישת לקוחות גולן טלקום מאז הודעת המיזוג

לפי ההד השלילי והביקורת הרבה, נראה כי המיצוב של גולן טלקום כמחוללת התחרות מתחלף במיתוג של מיכאל גולן כמי שבא לעשות סיבוב על המדינה

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי
מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

הודעת המיזוג של גולן טלקום עם סלקום אינה מבשרת טובות מבחינת גולן, בהיבט של המשך גיוס המנויים - אם לשפוט לפי נתוני ניידות המספרים מתחילת השבוע. נציין כי בחודשיים האחרונים גולן מגייסת באופן יחסי הרבה פחות מנויים; על-פי הערכות בשוק, הדבר נובע מהשפעת ההודעה של מיכאל גולן לפני כ-3 חודשים על כוונתו למכור את החברה.

ההודעה על העסקה פורסמה ביום חמישי שעבר. באותו יום גולן רשמה גיוס נטו של 163 מנויים בלבד. ביום שישי - יום חלש יחסית - נרשם גיוס של 75 איש בלבד.

מעניין לראות את המגמה מתחילת השבוע, ונדמה כי גולן עוברת למגמה שלילית. אמנם בדרך-כלל הנתונים המתבקשים לצורך השוואה הם בין חודשים, ואולם ניתן להעריך במידה רבה של סבירות כי המגמה השלילית כלפי הצעד של גולן תמשיך להשפיע על מגמת הניודים של החברה.

ביום ראשון השבוע גולן עוד הייתה בגיוס חיובי, אבל נמוך מאוד - של 113 נטו; בימים שני ושלישי גולן כבר עברה לגיוס שלילי.

נזכיר כי אחד הסיכונים הגדולים שגולן לקחה על עצמה בעסקה הזו הוא שהיא ממתינה לאישור הרשויות לתקופה של שנה. לפי ההד השלילי והביקורת הרבה, נראה כי המיצוב של גולן טלקום כמחוללת התחרות מתחלף במיתוג של מיכאל גולן כמי שבא לעשות סיבוב על המדינה.

ניידות לקוחות גולן
 ניידות לקוחות גולן