מירי רגב החליטה: לא מתמודדת על ראשות מרכז הליכוד

בהודעה שמסרה רגב נאמר:  "השרה רגב החליטה לפני כשבועיים שלא תתמודד בבחירות למרכז הליכוד בשל רצון להתמקד ברפורמות אותן היא מובילה במשרדה על מנת שאלו יושלמו עד סוף השנה"

מירי רגב / צלם: אוריה תדמור
מירי רגב / צלם: אוריה תדמור

שרת התרבות מירי רגב הודיעה הערב כי לא תתמודד בחירות לראשות מרכז הליכוד. בהודעה שפרסמה טענה רגב כי החלטה התקבלה ללא קשר לפרסום בערוץ 10 על פיו פעלה למנות פעילי ליכוד לתפקידים מרכזיים במשרד התרבות.

"השרה רגב החליטה לפני כשבועיים שלא תתמודד בבחירות למרכז הליכוד בשל רצון להתמקד ברפורמות אותן היא מובילה במשרדה על מנת שאלו יושלמו עד סוף השנה. בינהם - קריטריונים חדשים לתמיכה במוסדות התרבות במטרה להביא לצדק תרבותי וחלוקת משאבים צודקת, תכנית מקיפה למאבק באלימות בספורט, רפורמה בכדורגל הישראלי, ייצוג הולם לנשים בתרבות ובספורט, פיתוח תרבות בקהילה ונוספים", כתבה רגב.

בהודעה נכתב עוד כי "השרה שיתפה בכך לפני למעלה משבוע שרים בכירים ואנשי ליכוד לקראת וועדת הבחירות שתחול מחר. כל נסיון לקשור בין הכתבה בערוץ עשר ובין החלטה איננו נכון ואיננו מתיישב עם עובדה זו".

לסיכום הוסיפה רגב כי"אני מודה לאנשי המרכז על תמיכתם ועל רצונם לבחור בי לראשות המרכז אבל החלטתי להתמקד בעשייה הענפה במשרדי על מנת להספיק ולהשלים את הרפורמות עליהן התחייבתי עד תום השנה. אני בטוחה שדרך העשייה נשפיע ונשפר את חיי התרבות והספורט בישראל למען כל תושביה".