תאגיד האבטחה טייקו ישתף פעולה עם סטארט-אפים ישראליים

Tyco, תאגיד בינלאומי אשר מתמחה בפתרונות אבטחה מגוונים והגנה מפני שרפות, פותחת היום בתל אביב תוכנית ליווי ומסחור לסטארט-אפים ישראליים המתמחים בעולם הערים, הבנייה והבתים החכמים

חברת Tyco, תאגיד בינלאומי אשר מתמחה בפתרונות אבטחה מגוונים והגנה מפני שרפות ונסחרת לפי שווי של 15 מיליארד דולר, פותחת היום (ג') בתל אביב תוכנית ליווי ומסחור לסטארט-אפים ישראליים המתמחים בעולם הערים, הבנייה והבתים החכמים, בשם - Tyco Innovation.

אור שינהרץ, מנהל התוכנית בישראל, סיפר בראיון ל"גלובס", כי לתוכנית התקבלו תשעה סטארט-אפים: "התחלנו בחיפוש הסטארט-אפים בחודש יולי ובחרנו את החברות לפני חודש. בחרנו רק סטארט-אפים שמצאנו להם לקוחות בקרב לקוחות Tyco, כאלה שאפשר לעשות להם פיילוט במשך כמה חודשים. אם הפיילוט יהיה מוצלח, אז נוכל להעניק להם הצעה לשיתוף פעולה מסחרי. באותה מידה, נוכל למשל להציע להם לחתום על הסכם שימוש, להשקיע בחברה, ואולי אף לרכוש אותה, אם המייסדים ירצו בכך".

- זה לא אקסלרטור?

"לא. זאת תוכנית מסחור ומשום כך היה על החברות המצטרפות להיות בשלב בוגר יחסית ולא רק בשלב הרעיון. נדרש לנו מינימום אב טיפוס".

רשימת הסטארט-אפים בתוכנית של טייקו כוללת את: ContinUse - המפתחת חיישן המספק מגוון מדדים ביומטריים של אנשים. החברה מתכוונת לבצע פיתוח משותף יחד עם טייקו ליישומים בתחומי הביטחון, עבור אימות זהות, בקרת כניסה וניטור אנשים. חברה נוספת, Vayyar מציעה חיישן להדמיה תלת ממדית, המבוסס על אנטנות רדיו ומאפשר לראות דרך חומרים ולחדור קירות. לאחר הצלחה מוכחת בתחום המכשור הרפואי וסריקת קירות, הטכנולוגיה תיבחן כעת יחד עם טייקו ליישום באפליקציות בתחומי הבנייה למשל לצורך איתור אנשים במקרה של שרפה.