ענקית הסמארטפונים הסינית שיאומי מגיעה לישראל ביבוא רשמי

בתום מו"מ של כשנה, חברת המילטון בבעלות אפרים אהרוני, חתמה עם שיאומי על חוזה לייבוא המכשירים שלה לארץ ■ בימים אלו מתחילה המילטון לשווק שני מכשירים של שיאומי: ה- mi4 וה- Redmi 2

שיאומי / צילום: רויטרס
שיאומי / צילום: רויטרס

בשורה משמחת לחובבי הטכנולוגיה בישראל: ענקית הסמארטפונים הסינית שיאומי (Xiaomi) מגיעה לישראל. לאחר משא ומתן שנמשך פחות משנה, סגרה חברת המילטון בבעלות האחים אהרוני את החוזה האטרקטיבי. המילטון מוכרת את סמארטפוני AKAI וטלוויזיות של sansui. את פעילות שיאומי בהמילטון ינהל אבי קורנפלד. המילטון תשקיע כמיליון שקל בקמפיין אינטרנטי להחדרת סמארטפוני שיאומי בארץ.

המילטון מתחילה בימים אלו במכירה של שני סמארטפונים: mi4 הכולל מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד מרובע ליבות מסוג סנפדרגון 801 של קוואלקום במהירות 2.5 ג'יגה הרץ, זיכרון עבודה 3 ג'יגה ומצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל. המחיר 1,700 שקל.

דגם זול יותר הוא Redmi 2, אשר מחירו עומד על 1,000 שקל. דגם זה כולל מסך בגודל 4.7 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד מרובע ליבות מסוג סנפדרגון 410 במהירות 1.2 ג'יגה הרץ ומצלמה עם חיישן 8 מגה פיקסל.

שני הדגמים החלו להימכר (או יגיעו בימים הקרובים) לרשתות אייבורי, KSP, באג, מחסני חשמל, קרביץ, וואלה שופס, בסט מובייל ושקם אלקטריק. בהמשך הסמארטפונים של שיאומי יגיעו גם לחברות הסלולר.

בשבועיים הקרובים המילטון תביא לארץ את דגם ה-m4i במחיר של 1,500 שקל. דגם זה כולל מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית Full HD, שני מעבדי ארבע ליבות מסוג סנפדרגון 615 במהירות 1.7 ג'יגה הרץ ו-1 ג'יגה הרץ, זיכרון עבודה 2 ג'יגה ומצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל.

דגם אחר הוא ה-redmi note 2 אשר יימכר ב-1,300 שקל. דגם זה כולל מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד 8 ליבות מסוג Helio X10 של Mediatek במהירות 2 ג'יגה הרץ ומצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל.

המילטון קיבלה את היבוא הרשמי גם על סוללות ההטענה של שיאומי, צמידי מדידת צעדים, טאבלטים וטלוויזיות חכמות. החברה צפויה להביא את מגוון המוצרים של הענקית הסינית בהמשך.