גולף עברה להפסד של 5.3 מ' ש' ברבעון; תסגור עשרות חנויות

החברה דיווחה על הכנסות של כ-208 מיליון שקל ברבעון השלישי, גידול של כ-15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ המנכ"ל אלי מיזרוח: "גולף מבצעת מהלכי התאמה שיציבו אותה בשנה הבאה עם פחות שטחי מסחר"

אלי מיזרוח / צילום: אסנת רום
אלי מיזרוח / צילום: אסנת רום

קבוצת גולף דיווחה היום (א') כי ההכנסות הסתכמו בכ-208.6 מיליון שקל ברבעון השלישי, גידול של 14.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עם זאת, בשורה התחתונה החברה עברה להפסד של 5.3 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-2.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-5.6 מיליון שקל לעומת רווח של כ-2.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המעבר להפסד תפעולי לעומת רווח תפעולי ברבעון המקביל אשתקד נבע בעיקר מהגידול בהוצאות המכירה וההנהלה וקוזז בחלקו מהגידול בהכנסות אחרות נטו.

בעקבות התוצאות המאכזבות, אלי מיזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף, הודיע כי הקבוצה תבצע "מהלכי התאמה" ותסגור עשרות סניפים. "לאור תנאי שוק האופנה בישראל ולאור המעבר ההולך וגובר לרכישות אונליין מקיימת גולף מהלכי התאמה שיציבו אותה בשנה הבאה עם פחות שטחי מסחר ופעילות אונליין רחבה יותר. כחלק ממהלך זה יואט קצב פתיחת חנויות חדשות לצד האצת הליך סגירת חנויות מפסידות, כך שבמהלך השנים 2015-16 תיסגרנה עשרות חנויות".