חלל תקשורת: כספי הביטוח על עמוס 5 יתקבלו בתחילת 2016

בסוף השבוע הודיעה החברה כי אבד הקשר עם הלוויין "עמוס 5" ■ החברה עדכנה את חברת הביטוח המבטחת את הלוויין ועדכנה היום כי כספי הביטוח יתקבלו ברבעון הראשון של 2016, אם היא לא תצליח לחדש את הקשר על הלוויין

חלל תקשורת מעדכנת היום (ד') כי אין בידיה מידע על מהות התקלה שגרמה לאובדן הקשר עם הלוויין עמוס 5. החברה מעדכנת בנוסף כי היא עשויה לקבל את כספי הביטוח בגין התקלה בתחילת 2016.

נזכיר, בסוף השבוע הודיעה חלל , המספקת שירותי תקשורת לוויינית באמצעות לווייני "עמוס", כי ניתק הקשר עם הלוויין עמוס 5 ופסקו השירותים המסופקים על ידו ללקוחות. "בשלב זה, אין בידי החברה מידע על מהות התקלה שגרמה לאובדן הקשר", דיווחה חלל, וציינה כי לא הצליחה לחדש את הקשר עם הלוויין. ככל שחולף הזמן מאובדן הקשר, הסיכוי לחדשו הולך ופוחת.

החברה הודיעה בנוסף כי עדכנה את חברת הביטוח המבטחת את הלוויין בתקלה, כנדרש על-פי פוליסות הביטוח. חלל מציינת כי אם לא יחודש הקשר עם הלוויין במהלך הימים הקרובים והחברה תגיע למסקנה, יחד עם יצרן הלוויין, שאירע כשל מוחלט בלוויין, היא תגיש לחברת הביטוח דרישה לתקבולי ביטוח בהתאם לפוליסות.

להערכת החברה, גיבוש הדרישה לתקבולי ביטוח ייארך מספר שבועות ויידרשו עד כ- 90 יום נוספים מהגשת הדרישה ועד לקבלת כספי הביטוח, קרי קבלת כספי הביטוח צפויה במהלך הרבעון הראשון של 2016.