חברת האחסון Iguaz.IO גייסה 15 מיליון דולר

איגוואזיו מפתחת פתרון לניהול ואחסון נתונים 

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

חברת איגוואזיו (Iguaz.IO) מהרצליה השלימה סבב גיוס ראשון בהיקף של 15 מיליון דולר. את הסבב הובילו קרן מגמה ו-JVP והשתתפו בו משקיעים נוספים שלא נחשפו. החברה מפתחת פתרון לניהול ואחסון נתונים.

את החברה הקימו אסף סומך (המנכ"ל), ירון חביב וירון שגב, ששלושתם שימשו בעבר בתפקידי ניהול בכירים בחברות היי-טק שונות. החברה אשר הוקמה בשנת 2014 מעסיקה כיום 30 עובדים והיא מתכננת להשתמש בכספי הגיוס על מנת להרחיב את מצבת כוח האדם ולהתחיל לפעול בשווקים חדשים.

יהל זילכה, שותף מנהל בקרן מגמה אמר כי "טכנולוגיות ביג דאטה ומחשוב ענן מביאות עימן שינויים עצומים בשוק ה-IT ומייצרות קרקע פוריה להופעת חברות חדשניות שייצמחו בקצב מהיר. הגישה החדשנית שמביא הצוות של Iguaz.IO, מאפשרת לה להיות שחקנית מרכזית בשוק".

קובי רוזנגרטן, שותף מנהל ב-JVP, התייחס להשקעה ואמר כי "Iguaz.io בורכה בצוות מייסדים חזק שמביא איתו כישורים מוכחים, התמחויות רב תחומיות וניסיון עשיר ומגוון".

רוזנגרטן הוסיף כי "על בסיס היכרותי עם הצוות מההתקשרויות עסקיות קודמות, והרקורד המרשים שהם מביאים - הן בהובלת תהליכים חדשניים ופורצי דרך והן ביכולות הביצוע - אני מאמין כי יש להם את מה שנדרש כדי להפוך לחברה פורצת דרך".

אסף סומך, מייסד ומנכ"ל iguaz.io. הוסיף כי "חברות וארגונים גדולים רבים שיתפו אותנו בנקודות הכאב והאתגרים עימם הם מתמודדים, בתהליך הטמעת פתרונות ביג דאטה ו-Predictive Analytics. יצרנו את הפתרון הייחודי שלנו מהיסוד במטרה לתת מענה לאתגרים אלו ולאפשר ללקוחות שלנו להתמקד בתחומי התמחותם".

נציין כי חברת המחקר IDC מעריכה כי שוק הביג דאטה העולמי צפוי להתרחב בשנים הקרובות במהירות. לפי ההערכה של IDC יגלגל שוק הביג דאטה העולמי סכום של 41 מיליארד דולר עד שנת 2018. החברה מעריכה כי השוק צפוי להציג קצב צמיחה אשר גבוה עד פי 6 ביחס לכלל שוק ה-IT.