ישרס השלימה את הנפקת המניות; תיכנס למדד ת"א 100

החברה נהנתה מביקושים של כ-117 מיליון שקל ונענתה להזמנות של כ-78 מיליון שקל, בשני שלבי ההנפקה ■ מניית ישרס עתידה להיכנס למדד ת"א 100 כבר בעדכון המדדים הקרוב, זאת לאחר שהחזקות הציבור במניותיה יעמוד על 20.2% 

שלמה אייזנברג / צילום: איל יצהר
שלמה אייזנברג / צילום: איל יצהר

קבוצת ישרס  הודיעה היום (ד') כי השלימה את הנפקת מניותיה לציבור, תמורת כ-78 מיליון שקל, סכום המשקף מחיר של כ-300 שקל למניה.

החברה נהנתה מביקושים של כ-117 מיליון שקל ונענתה להזמנות של כ-78 מיליון שקל, בשני שלבי ההנפקה. במכרז הציבורי שהתקיים היום התקבלו ביקושים בהיקף של כ-34 מיליון שקל. בשלב המוסדי, שנערך אתמול, נתקבלו ביקושים בהיקף כספי כולל של כ-83 מיליון שקל, מתוכם קיבלה החברה התחייבות מוקדמת לרכישת 208,000 מניות בהיקף כספי כולל של כ-62.4 מיליון שקל.

בעקבות ההנפקה, מניית ישרס עתידה להיכנס למדד ת"א 100 כבר בעדכון המדדים הקרוב, זאת משום שהחזקות הציבור במניותיה יעמוד על 20.2%. 

את ההנפקה הובילו כלל פיננסים חיתום, לאומי פרטנרס חתמים, אקסלנס נשואה חיתום, מנורה מבטחים חיתום, ענבר הנפקות ופיננסים ויועץ ההנפקה יהונתן כהן.

שלמה אייזנברג, מנהל עסקים ראשי של ישרס, אמר: "אנו מודים למשקיעים המוסדיים ולמשקיעים מקרב הציבור על האמון הרב שנתנו בנו, שמאפשר לנו את הכניסה למדד תל אביב 100, ומאחלים לכולנו הצלחה בהמשך הדרך. אנו רואים בכך הבעת אמון בחברה ובהנהלתה".